Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، شهرام آدم نژاد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سفر ریاست کمیسیون عمران مجلس و تعدادی از نمایندگان کمیسیون به گلستان مقرر شد که در کنار آن ها مسئولان اجرایی از جمله حوزه وزارت راه و شهرسازی هم حضور داشته باشند.

وی با بیان این که سعی کردیم که همه حوزه های حمل و نقلی وزارت راه در کنار این مسئولان باشند، افزود: در بازدیدها و جلسات، ارزیابی از وضعیت موجود، اقدامات انجام شده و پیش بینی ها صورت خواهد گرفت تا بتوانیم برنامه ریزی و اقدامات موثر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدم نژاد تصریح کرد: امیدواریم که از ظرفیت بودجه سال ۹۸ برای جبران خسارات استفاده شود و در این خصوص به همراهی دولت و نمایندگان نیاز است.

وی با بیان این که این سفر کمک شایانی به این امر خواهد کرد، گفت: طی سیل در حوزه های مختلف حمل و نقل گلستان مشکلات زیادی از جمله راه آهن داشتیم و بسیاری از راه های روستایی، ابنیه فنی مانند پل، آب رو، آب نما و غیره تخریب شده و میزان تخریب برآورد و در چند مرحله ارسال شد.

آدم نژاد ضمن تشکر از زحمات مدیران کل راه و شهرسازی و راهدارای و حمل و نقل جاده ای گلستان، تصریح کرد: ارزیابی خسارات به ستاد ارسال شده و به محض این که منابع مالی را در اختیار بگیریم به استان اختصاص داده می شود.

کد خبر 4607726

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرام آدم نژاد وزارت راه و شهرسازی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، خبر بد حوزه ورزش و رسانه هم درگذشت استاد مسعود اسکویی بود؛ گوینده و گزارشگر قدیمی رادیو که شاید خیلی از هموطنان ما با صدای مخملی و درجه یک او عاشق فوتبال شدند. مخصوصا در زمانه‌ای که فناوری تا این اندازه پیشرفت نکرده بود و تلویزیون بسیاری از مسابقات را پخش نمی‌کرد، مردم بیشتر شنونده رادیو بودند و بازی‌ها را از آن طریق دنبال می‌کردند.

در چنین شرایطی صدای بسیار خاص استاد اسکویی، لذت تعقیب مسابقات را دوچندان می‌کرد. چه عصرهایی که دل به دل آن صدا دادیم و سرنوشت تیم‌های محبوبمان را از دریچه آن حنجره طلایی دنبال کردیم.

غم‌انگیزتر از کوچ این بزرگان، این است که جای خالی آنها به آسانی پر نمی‌شود و گاهی به‌نظر می‌رسد رفتن هر کدام‌شان، خلئی جبران‌ناپذیر برای حوزه کارشان است. روحش شاد.

کد خبر 848887 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها رسانه - رادیو خبر مهم فوتبال

دیگر خبرها

  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • هشدار در پی تشدید و استمرار سامانه بارشی در کرمانشاه
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۲ استان
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال