Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:08:10 GMT

سریال رمضانی شبکه اول را بشناسید + ویدئو و عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۰۲۰

سریال رمضانی شبکه اول را بشناسید + ویدئو و عکس

‍‍‍‍‍‍

تیزر رسمی سریال «از یادها رفته» که برای پخش در ماه مبارک رمضان در شبکه اول سیما در نظر گرفته شده است، منتشر شد.

به گزارش ایسنا، سریال «از یادها رفته» در شب‌های ماه مبارک رمضان بعد از افطار و حدود ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این روزها گروه سازنده در تلاش برای انجام آخرین مراحل فنی و آماده‌سازی سریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه «از یادها رفته» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان مجموعه تاریخی است و زندگی دختری را در دهه بیست هجری شمسی به تصویر می‌کشد که پس از بازگشت به وطن به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران می‌شود و با کشف حقیقت، سنت‌ها و رفتارها به آرامش دست می‌یابد.

این سریال به سراغ وقایع قصه زندگی «خسرو» و «مهربانو» می‌رود که به شکل یک رمان روایت می‌شود. همچنین قرار است به موضوعاتی تاریخی مثل کشف حجاب و کشت و تولید تریاک در این سریال پرداخته شود.

حسین یاری، بیتا فرهی، هلیا امامی، کامران تفتی، حبیب دهقان‌نسب، علیرام نورایی، رضا یزدانی، میترا حجار، سیما تیرانداز، لیلا بلوکات، مهدی فقیه، رسول نجفیان، یوسف مرادیان، پوریا پورسرخ، سیدمهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، ارسلان قاسمی، حسین پاکدل به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارند.

این سریال پیش از این در شبکه پنج کلید خورد، اما در نهایت به شبکه یک رسید.

سایر عوامل این سریال عبارتند از:

بهرام بهرامیان (کارگردان)، عباس نعمتی (سرپرست نویسندگان)، حامد افضلی و رویاخسرو نجدی (نویسندگان)، آیدین ظریف (طراح صحنه)، ایرج عاشوری (مدیر تصویربرداری)، مهین نویدی و دانیال حقیقت (طراح چهره پردازی)، شوکا زندباف (تدوین)، علیرضا علویان (صداگذاری)، امیر توسلی (آهنگساز)،غزل آلوسی (طراح لباس)، محمد علی درگاهی (صدابردار)، فرزاد رحمانی (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)، سید دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان (مدیران تولید)، فرید فصیحی و جواد مطوری (جلوه‌های ویژه رایانه‌ای)، حسین میرزا محمدی (مدیر تدارکات)، متین تحویلیان و پریدخت اصباح (عکاس)، هوشنگ فلاح رضایی (کارگردان پشت صحنه)، علی زادمهر (مشاور امور رسانه‌ای)، نوید احمد زاده (دستیار تهیه کننده)، اکبر تحویلیان (تهیه‌کننده).

در ادامه می‌توانید تیزر این سریال را تماشا کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال از یادها رفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکن نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.
مدیر برنامه های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900722

دیگر خبرها

  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰