Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:48:22 GMT

هفته سوم مسابقات لیگ تیراندازی گیلان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۰۳۳

هفته سوم مسابقات لیگ تیراندازی گیلان آغاز شد

رئیس هیئت تیراندازی گیلان گفت: هفته سوم هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان گیلان در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان صومعه‌سرا آغاز شد. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ باب‌الله زارع امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری هفته سوم هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان گیلان در شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های تفنگ و تپانچه در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تیراندازی استان گیلان برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ تیراندازی سلاح‌های 10 متر ورزشی گیلان در 13 اردیبهشت را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: مسابقات لیگ تیراندازی به میزبانی شهرستان‌های برخوردار از سالن تیراندازی استاندارد برای نخستین بار است که در گیلان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی استان گیلان با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی مسئولان ذیربط مساعدت‌های زیادی از این هیئت ورزشی داشتند افزود: شناخت توانمندی‌های مربیان و داوران گیلانی رشته‌های تیراندازی و تجربه‌اندوزی از جمله مزیت‌های برگزاری این دوره از مسابقات است.

جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام شد/ صعود 18 پله‌ای خدمتی در تفنگ 10 مترپایان کار تنها نماینده کشورمان در تفنگ سه وضعیت آقایانورزش تیراندازی دیگر ارزان نیست؛ هزینه تفنگ و ساچمه چالش تیراندازان قمی

زارع از عملکرد خوب هیئت‌های تیراندازی شهرستان صومعه‌سرا در برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی گیلان سخن گفت و عنوان کرد: نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی نیز با حمایت‌های خود تاکنون نقش به‌سزایی در پیشرفت رشته تیراندازی گیلان داشته‌اند.

وی ضمن اعلام نتایج هفته دوم رقابت‌های تیراندازی استان گیلان در دو بخش آقایان و بانوان ابراز داشت: در رشته تفنگ تیم‌های شهید یعقوب یوسفی از صومعه سرا، شهید محمد راحلی مقدم از رشت و شهید ابراهیم کشاورز از لاهیجان به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.

رئیس هیئت تیراندازی گیلان برگزیدگان رشته تپانچه مسابقات تیراندازی استان را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: تیم شهید ابراهیم کشاورز از لاهیجان موفق به کسب مقام نخست این دوره از مسابقات شد و تیم‌های شهید امین اصغری و شهید محمد راحلی مقدم از رشت به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

زارع با تأکید بر اینکه در رده‌بندی انفرادی رشته تپانچه بانوان سیده ریحانه موسوی از تیم شهید علیرضا ناصحی رودسر به مقام نخست دست یافت تصریح کرد: مریم فریدونی از تیم شهید محمد راحلی مقدم و فاطمه مهدی زاده از تیم شهید امین اصغری رشت به ترتیب در رده‌های دوم تا سوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به موفقیت سجاد پورحسینی بازیکن ملی پوش تیم شهید امین اصغری رشت اظهار داشت: در رشته تپانچه آقایان پس از پورحسینی که در جایگاه نخست ایستاد میلاد نیکویی از تیم شهید یعقوب یوسفی صومعه‌سرا و عباس ژاله از تیم شهید ابراهیم کشاورز لاهیجان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت تیراندازی استان گیلان نتایج مسابقات تیراندازی در قسمت بانوان را نیز برشمرد و اظهار داشت: معصومه عسکری از تیم شهید یعقوب یوسفی صومعه‌سرا در دومین دوره مسابقات لیگ تیراندازی گیلان موفق شد عنوان نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

زارع با بیان اینکه هفته پایانی رقابت‌های تیراندازی استان گیلان پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود عنوان کرد: عالیه اصغری از تیم شهید محمد راحلی مقدم رشت و لادن نیک رو از تیم شهید ابراهیم کشاورز لاهیجان و به ترتیب عنوان‌های دوم تا سوم رقابت‌های لیگ تیراندازی گیلان را کسب کردند.

رئیس هیئت تیراندازی استان گیلان برگزیدگان رشته تفنگ در بخش آقایان را نیز مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: در این رشته آرین گوهری از تیم شهید محمود قلی پور به مقام نخست دست یافت و نواب وثوقی از صومعه سرا و محمدحسین نعمتی از تیم حمید رجبی مقدم بندر انزلی دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران