Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:02:26 GMT

هنوز تا عمل به اسلام فاصله بسیار داریم

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۱۷۷

هنوز تا عمل به اسلام فاصله بسیار داریم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اگر به اسلام عمل می شد ما مشکلی نداشتیم، گفت: لازمه تصدیق و باور این است که حقیقت ایمانی را با زبان و عمل تثبیت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (14 اردیبهشت) در همایش رسم هجرت و آیین اتمام 184 پروژه عمرانی کوچک و زود بازده و عام‌المنفعه استان اظهار کرد: دشمنان در مقابل اندیشه انقلابی همواره برای تخریب و تحقیر کردن افکار عمومی تلاش می‌کند لذا باید مسائل از جنبه های مختلف بررسی علمی شود و در طرحی وارد افکار عمومی شود تا دشمنان نتوانند افکار جامعه ما را تحقیر کنند و به ما خواب بیاموزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هوای نفس به انسان تنبلی و ناامیدی القا می‌کند، گفت: انسان موجودی است که خواستن برای او توانستن است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه شرط اول اسلام این است که نسبت به امر و نهی پروردگار، عدل و حق تسلیم باشیم، عنوان کرد: پیروی از حزب و گروه و منافع و هوای نفس ارتباطی با اسلام ندارد.

 

به گفته وی بسیار بی انصافی است که به اسم اسلام و انقلاب به سلایق خودمان عمل کنیم لذا تسلیم زمانی برای انسان حاصل می شود که فرد از نظر درک و شعور مکتب و ارزشهای دینی در اندازه تصدیق باشد؛ و صرفاً یک تئوری نباشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: لازمه تصدیق و باور این است که حقیقت ایمانی را با زبان و عمل تثبیت کنیم.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اسلام به عمل است، افزود: اما با این مهم بسیار فاصله است چرا که اگر به اسلام عمل می شد ما مشکلی نداشتیم.

 

وی با تاکید بر اینکه به عنوان مسلمان و شیعه و انقلابی عمل به اسلام وظیفه ما است، گفت: همانگونه که احداث یک ساختمان نیازمند نقشه‌ای مهندسی شده است بنابراین انسان هم برای عمل و کردار خود نیازمند نقشه راهی است که توسط خداوند طراحی شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: جهادگران از نعمت بسیاری برخودارند اما تحقق هر امری نیازمند وجود مقتضی و نبود مانع است.

 

آیت الله عبادی گفت: اما موانع بیرونی و درونی بسیار است لذا باید برای رفع آن تلاش کنید؛ اقتضا بسیار قوی است و اگر این شرایط فراهم شود ما حرف برای گفتن در دنیا داریم منتهی موانعی که ایجاد می شود بسیار است که باید برطرف شود.

 

گفتنی است در این مراسم با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از 19 فعال عرصه جهادی خراسان جنوبی تجلیل شد.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبرگزاری شبستان مرحله کشوری اردبیل مراسم افتتاحیه مسجد مشهد سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران ماه رمضان روز معلم عمل به اسلام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همایش رسم هجرت جهادگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه  توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای 171 نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با بیان اینکه  برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ  2 میلیارد و 108 میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود 100 ، 150 و یا 200 میلیون تومان بوده که با سود 4 و 7 درصد و بازپرداخت 7 ساله اعطا شده است. 

وی با بیان اینکه از این تعداد دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغلهای ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان ، میوه فروشی، خواربار فروشی ، کشاورزی و دامداری است. 

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی