Web Analytics Made Easy - Statcounter

       

محمد طلایی درخصوص اینکه قرار بود اردوی این تیم از 12 اردیبهشت آغاز شود، اظهار داشت: ما در گیرودار اتفاقاتی که در رأس فدراسیون رخ داد یک اردو و یک تورنمنت را از دست دادیم و این خیلی به ضرر تیم ملی جوانان ما است.

وی ادامه داد: حالا امیدوار هستیم بعد از جلسه با سرپرست جدید، هرچه زودتر تکلیف اردوی تیم ملی جوانان مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تیر و مرداد ماه مسابقات آسیایی و جهانی را در پیش داریم اما یک اردوی‌مان را از دست داده‌ایم و ان‌شاءالله که از این پس خوب پیش برویم و این اردوی برگزار نشده جبران شود.

طلایی با اشاره به اینکه تیمش قرار بود در تورنمنت بین‌المللی اوکراین شرکت کند اما حالا امکان حضور در این رقابت‌ها نیست، خاطرنشان کرد: قرار بود به دو جام اوکراین و رومانی برویم اما صددرصد جام اوکراین را از دست داده‌ایم. البته ما تعامل و رفاقت خوبی با غلامرضا محمدی داریم و او هوای جوانان را دارد. با او هماهنگ کرده‌ایم که با توجه به اعزام تیم بزرگسالان به جام ساساری، 3-4 جوان هم این تیم را همراهی کنند تا میدانی تدارکاتی را پشت سر بگذارند.

قهرمان سال 1997 جهان از اظهارنظر در خصوص مسائل مربوط به انتخابات کشتی خودداری کرد و گفت: هر سوالی در مورد مسائل فنی دارید می‌توانم پاسخ دهم اما در مورد موارد دیگر در جریان چیزی نیستم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پسر ۲۴ ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این بین آقایان عمران گوگجلی، محمدرضا آل جلیل، طا‌ها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، امید سقلی، متین سقلی و سید مرتضی طباطبایی از گلستان هم در لیست دعوت شدگان قرار دارند.

دومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان کشورمان از امروز دهم اردیبهشت آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم ملی جوانان کشورمان قرار است در مسابقات لیگ آسیای مرکزی شرکت کند.

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد