Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@03:27:42 GMT

بارش پراکنده و کاهش دما در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۵۰۳

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا،آسمان امروز شنبه را نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد خنک شمالی (گاهی نسبتا شدید) ،کاهش دما بویژه در ساعات بعدازظهر و شب با رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

وی با اشاره به اینکه ناپایداری جوی در مازندران به ویژه در مناطق غربی و ارتفاعات استان با رگبار پراکنده و رعد و برق همراه است افزود : این وضع جوی تا دوشنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: مازندرانیها از سه شنبه تا جمعه شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در ارتفاعات هم همراه با وزش باد گرم جنوبی خواهند بود.

به گفته وی آسمان استان برای همین مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات با رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رعد و برق معاون وزش باد هواشناسی کاهش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران بارانی می‌شود

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران روز جمعه در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی استان نیمه ابری از اواخر روز ابری بتدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق و در سایر نقاط استان نیمه ابری از اواخر روز ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز شنبه ابری و نسبتاً خنک همراه با رگبار پراکنده و وزش باد - از بعدازظهر با کاهش ناپایداری پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران روز یکشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • هوای خنک بهای در مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • مازندران بارانی می‌شود
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • کاهش نسبی دمای هوا در مازندران