Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@20:24:54 GMT

تولد دوقلو‌های متفاوت با ۳ ماه اختلاف سنی!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۵۸۱

تولد دوقلو‌های متفاوت با ۳ ماه اختلاف سنی!

شاید تا به حال به این فکر کرده اید که کودک دوقلو داشته باشید، زیرا با هم به دنیا می‌آیند و بزرگ می‌شوند، اما ظاهرا استثنائاتی وجود دارد که شاید باورکردنی هم نباشد در این مطلب به آن می‌پردازیم.

دختر‌ها در بیمارستان هولیدی در کلن آلمان با فاصله ۹۷ روزه به دنیا آمدند پزشکان معتقد بودند این رویداد باید ثبت جهانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامان اکسانا در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۸ وقتی نوزاد او ۲۸ هفته داشت فارغ شد نوزاد تنها ۹۰۰ گرم وزن داشت نوزاد دیگر مدت زیادی منتظر ماند تا بتواند دوباره خواهرش را ببیند، اما او وزنی معادل ۳.۷ کیلوگرم داشت.

اگرچه نادر است، بعید است که دوقلو‌ها در روز یا حتی هفته متفاوت به دنیا بیایند بعد از زایمان اولین نوزاد درد زایمان متوقف شد پزشکان به این نتیجه رسیدند که مادر باید به حاملگی خود ادامه دهد.

یکی از سخنگویان بیمارستان گفت:" پس از زایمان اولین نوزاد رحم زن دوباره بسته شد و نوزاد متولد نشده ممکن است در رحم او بماند. رئیس بیمارستان گفت:شرایط خوب بود و می‌خواستیم سعی کنیم نوزاد دوم تا جایی که ممکن است در رحم رشد کند.
با فاصله ۹۷ روزه بین آن‌ها تصور می‌شود این دوقلو‌ها ممکن است رکورد جهانی داشته باشند براساس تحقیقات انجام شده توسط این بیمارستان رکورد ثبت شده قبلا فاصله ۸۷ روزهه در ایرلند در سال ۲۰۱۲ بود.

پزشک دیگری افزود:این یک مورد نادر برای کلینیک زایمان ما نیز هست، اما اولین بار نبود که دوقلو‌ها در روز‌های مختلف در بیمارستان به دنیا می‌آمدند.

"، اما تفاوت زمانی ۹۷ روز برای ما و همچنین در سراسر جهان خاص است. " نوزاد کوچک مجبور بود چند هفته اول را در واحد مراقبت‌های زایمان در بیمارستان سپری کند تا زمانی که به اندازه کافی قوی شود که به خانه برود. هم اکنون هر دو دختر ۵.۷ کیلوگرم وزن دارند و خوب هستند.

این سخنگو افزود:" این دو دختر در خانه خانوادگی خود هستند و سالم بزرگ خواهند شد. "   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری دوقلو آلمان دوقلوها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای اولین‌بار در غرب کشور، انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان، اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله‌ای بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگری از قبیل دیابت و فشارخون بالا داشتند این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای اولین‌بار هست که در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد کرده است و دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم، بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تابه‌حال انجام‌نشده است و برای اولین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ده استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت