Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@22:34:05 GMT

سرپرست حجاج ایرانی با حکم رهبری منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۶۰۴

حجت‌الاسلام نواب با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب را به نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی منصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة الاسلام آقای سیّد عبدالفتاح نواب دامت توفیقاته
اکنون که جناب حجةالاسلام آقای قاضی عسکر پس از یک دوره تلاش موفق در سرپرستی حجاج از این مسئولیت کناره‌گیری کرده‌اند با تشکر فراوان از خدمات گسترده‌ی ایشان، جنابعالی را که برخوردار از صلاحیت‌های وافر و تجربه‌های ارزشمند در امر خطیر حج و اتقان و کارآمدی در سابقه‌ی فعالیتهای خود می‌باشید به نمایندگی خود و سرپرستی حجاج محترم ایرانی منصوب می‌کنم.
فریضه‌ی حج موهبت بزرگ خداوند بر مؤمنان و فرصت بی‌نظیر فردی و اجتماعی و بین المللی برای آنان است. مهم آن است که ما قدر این نعمت را شناخته و ظرفیت بهره‌مندی از آن را در مقیاس فرد و جامعه افزایش دهیم.
چگونگی هدایت و مدیریت این رویداد عظیم، می‌تواند نقش‌آفرین در این شناخت و بهره‎‌مندی باشد، و امید است جنابعالی در این عرصه‌ی حساس مشمول توفیق و کمک خداوند بوده و آزمون شایسته‌ئی را بگذرانید.

والسلام علیکم و رحمة الله
سیّد علی خامنه‌ای

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها

 سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه منصوب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حکمی که به امضای فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رسیده، ضمن تشکر از زحمات نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال، این جایگاه به آتیلا حجازی بازیکن و مربی پیشن و همچنین فرزند اسطوره باشگاه استقلال واگذار شد تا آتیلا از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

پیش از این و در زمان مدیریت خطیر نیز صحبت‌هایی برای حضور حجازی در استقلال مطرح شده بود که این مسئله به نتیجه نرسید و با توجه به هماهنگی و رفاقت این چهره با جواد نکونام، مدیریت جدید باشگاه، حجازی را به عنوان سرپرست تازه منصوب می‌کند.

با حضور حجازی روی نیمکت استقلال، او به سومین سرپرست آبی‌ها در این فصل تبدیل می‌شود. پس از علی سامره که در نیم فصل از این تیم جدا شد و نصرالله خواجه‌گیری که با جدایی علی خطیر او نیز از سمت خود کنار گذاشته شد، حالا آتیلا جدیدترین سرپرست استقلال در لیگ بیست و سوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳