Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-جنتی با بیان اینکه باید صف مجاهدین اسلام بماند و صف منافقین از میان برود، اظهار کرد: ما باید بدانیم که پیروزی نهایی در دست ماست و امیدوارم زنده باشیم و ببینیم که رهبری انقلاب، پرچم را به دست امام زمان می سپارد. این اتفاقی است که رخ خواهد داد اما اینکه ما آن موقع باشیم یا نه - که امیدوارم باشیم - دیگر به دست خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برخی فکر می کنند که باید دل مردم را خالی کنند و بگویند دشمن خیلی نیرومند است و ما نمی توانیم در برابر نیروی او مقاومت کنیم و به شکلی باید با او کنار بیاییم.

به گزارش ایسنا، آیت الله احمد جنتی طی سخنانی در همایش تجلیل از یاران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما باید توجه داشته باشیم انقلاب مان الهی و اسلامی بوده است، گفت: ما باید همه پیروزی ها و موفقیت های‌مان را به حساب خداوند و دینش بگذاریم. او خدا بود که نگذاشت کسی که بر همه دشمنان خود در جهان پیروز شده بود، بر انقلاب اسلامی پیروز شود. ما تازه در نیمه راه هستیم و هنوز به آخر راه نرسیده‌ایم، پس بدانیم آن خدایی که در میدان جنگ پیروزی‌ها را بر ما مسلم کرد در جنگ اقتصادی و جنگ مجازی هم ما را پیروز می‌کند.

وی افزود: روز بیست و دوم بهمن چه کسی مردم را با همه مشکلات، گرانی‌ها، سختی ها و تورم‌ها به میدان آورد؟ هیچ کس باور نمی کرد که مردم در آن روز با وجود این همه مشکل، چنین به صحنه بیایند، اما چون دلها دست خداست، او مردم را به صحنه آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: دل ما به دست خداست و دل آمریکایی ها و اسرائیلی ها نیز به دست خداست و این خداست که دلی را محکم نگاه می دارد و دل دیگری را خالی می کند. ما جوانانی را دیدیم که در تشکیلات رژیم گذشته رشد کرده بودند و از اسلام دور بودند و خیابانگرد شده بودند و به دنبال فساد بودند، یک دفعه دلشان با امام خمینی همراه شد و به صحنه انقلاب آمدند.

جنتی ادامه داد: چه کسی باور می کرد که امام خمینی بتواند با همین مردم کوچه و خیابان، انقلاب را پیروز کند؟ پس این خداست که پیروزی ها را به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه مشکلات زیاد است، اظهار کرد: ما در صف حسینیان و عاشوراییان و غدیریان قرار گرفته ایم و باید این را بدانیم؛ البته که امور به تدریج انجام می‌شود همانطور که برای پیامبر اسلام هم موفقیت ها به تدریج پیش آمد. اینطور نبود که اول بسم الله، خداوند تمام دشمنان حضرت موسی را غرق دریا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رسانه ملی باید مردم را دلگرم کند، گفت: برخی فکر می کنند که باید دل مردم را خالی کنند و بگویند که دشمن خیلی نیرومند است و ما نمی توانیم در برابر نیروی او مقاومت کنیم و به شکلی باید با او کنار بیاییم، در حالی که خداوند می فرماید اگر صبر و تقوا داشته باشیم هیچکس نمی تواند ما را شکست دهد.

جنتی با تاکید بر اینکه همیشه وقتی حق و باطل با هم روبرو می‌شوند جمعیت حق کوچک بوده اند، اظهار کرد: اما این جمعیت کم همیشه در تاریخ بر جمعیت کثیر باطل پیروز شده است. ما باید زحمت بکشیم و کار کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب را به یک تابلو بدل کنیم و جلوی چشممان بگذاریم و همه موارد آن را در نظر داشته باشیم که رسانه ها هم در این زمینه وظیفه دارند این بیانیه را تبیین کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: قدرتی که به یک عفریت جنی کمک کرد تا در داستان حضرت سلیمان و ملکه سبا، تخت آن ملکه را در یک چشم به هم زدن به دربار حضرت سلیمان بیاورد چه بود؟ نه من می توانم آن را تحلیل کنم و نه شما. این فقط قدرت خداست، به طوری که من هرچه به آن فکر می کنم نمی توانم این قدرت را بفهم.

جنتی با بیان اینکه باید صف مجاهدین اسلام بماند و صف منافقین از میان برود، اظهار کرد: ما باید بدانیم که پیروزی نهایی در دست ماست و امیدوارم زنده باشیم و ببینیم که رهبری انقلاب، پرچم را به دست امام زمان می سپارد. این اتفاقی است که رخ خواهد داد اما اینکه ما آن موقع باشیم یا نه - که امیدوارم باشیم - دیگر به دست خداوند است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع شامگاه جمعه در مراسم یادبود حافظان محراب و منبر قوچان هم‌زمان با شب شهادت امام جعفر صادق علیه الاسلام در بقعه آقانجفی قوچانی اظهار کرد: قرار گرفتن جبهه حق و باطل مقابل یکدیگر از ابتدای تاریخ بشریت تاکنون وجود داشته است و پیروزی انقلاب اسلامی این رویارویی را بیشتر آشکار کرد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان بابیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش‌ها صورت گرفت تا این انقلاب و تئوری تمدن نوین اسلامی متوقف شود، گفت: بلافاصله پس از پیروزی، تمام ظالمان و مستکبران عالم به حمایت از صدام جمع شدند و جنگ تحمیلی را به وجود آوردند و جریان دفاع مقدس برای این بود که انقلاب اسلامی توسعه پیدا نکرده و به اهدافش نرسد.

وی با یادآوری این موضوع که وقتی جریان باطل به اهداف خود نرسید تهاجم فرهنگی، ناتوانی فرهنگی و قتل‌عام فرهنگی را به وجود آورد، تصریح کرد: این انقلاب با رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسیر خود در تحقق اهداف و آرمان‌هایش ادامه می‌دهد.

مهدوی ارفع تحقق وحدت امت اسلامی برای تشکیل جبهه‌ای واحد برای مقابله با استکبار را یکی از اهداف مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد محور مقاومت در میان کشورهای اسلامی وظیفه و تکلیفی بوده که از ابتدای خلقت همه انبیای الهی به دنبال آن بودند یعنی خط مبارزه دائمی و خستگی‌ناپذیر انجام شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اشاره به اینکه در چله دوم انقلاب باید منشور ترسیمی رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه اقدامات و فعالیت‌های خود قرار دهیم هم در خودسازی هم تمدن سازی و…، ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای منبر به تبیین ارزش‌های و آرمان‌های اسلام پرداخته شود و زمینه رهبری مردم را به سمت انجام‌وظیفه سوق داد.

وی پایگاه مسجد را محور همه فعالیت‌ها خواند که مردم پشتوانه این حرکت هستند و تصریح کرد: توجه به مسجد، محراب و منبر راه حرکت به سمت تحقق ارزش‌های و آرمان‌های اسلام بوده و باید هسته‌های مقاومت فرهنگی، اجتماعی و حتی امنیتی در مسجد شکل بگیرد تا اسلام جهانی شود.

مهدوی ارفع هدایتگری، تحقق حاکمیت الهی و هدایت مردم به سمت سعادت و کمال را هدف بعثت انبیا برشمرد و بیان کرد: فلسفه پیامبران الهی این بود که مردم عبودیت و بندگی خداوند را داشته باشند و از طاغوت، کفر، بی‌دینی و الحاد پرهیز کنند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اشاره به اینکه امام صادق (ع) در طول ۳۴ سال امامت خود همواره در مسیر مبارزه با طاغوت و طاغوتیان حرکت کردند، افزود: امام صادق (ع) به دنبال پیاده‌سازی حاکمیت مطلق الهی بر اساس سیره تمدن سازی اهل‌بیت علیهم‌السلام بودند و در این مسیر منظومه فکری و عملی و اجتماعی اسلام را تدوین کردند.

وی با بیان این مطلب که در طول حیات امام صادق (ع) بیش از ۴ هزار نفر شاگردی ایشان را کردند، گفت: امام صادق (ع) در اقدامی راهبردی به بیان احکام فقهی و زندگی به همراه سبک حیات طیبه پرداخته و با بیش از ۳۵ هزار حدیث فقهی به تبیین حاکمیت الهی در عرصه فردی و اجتماعی پرداختند.

مهدوی ارفع تأکید کرد: امام صادق علیه اسلام با تربیت شاگردان شبکه‌ای از مروجان و مبلغان دین اسلام و تفکر شیعی ایجاد کردند که هم زمینه ارتباط شیعیان با مردم فراهم شد هم تشکیلات و سازمانی برای ائمه بعدی به وجود آمد.

کد خبر 6096117

دیگر خبرها

  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است