Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:13:55 GMT

سرمربی سابق پرسپولیس: آنها مانند همیشه دروغ می گویند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۰۰۴۷

سرمربی سابق پرسپولیس: آنها مانند همیشه دروغ می گویند

تهران- ایرنا- سرمربی سابق پرسپولیس در واکنش به خبر رسانه های عربستانی مبنی بر رشوه دادن پرسپولیس به داور چینی دیدار با النصر عربستان در سال 2015، گفت: عربستانی ها دروغ می گویند و امکان رخ دادن چنین چیزی تقریبا محال است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یکی از رسانه های عربستانی با انتشار خبری مدعی شد در سال 2015 داور چینی دیدار پرسپولیس برابر النصر در لیگ قهرمانان آسیا از سرخپوشان رشوه دریافت کرده تا برای این تیم پنالتی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید درخشان سرمربی وقت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این خبر به ایرنا، گفت: امکان رخ دادن چنین موضوعی وجود ندارد و اگر هم ما آن بازی را بردیم به خاطر توانایی بازیکنانمان بود.
وی افزود: طرح چنین مسائلی فقط برای بر هم ریختن فضا است و باشگاه نباید در واکنش به آن سکوت کند. باید محکم جوای آنها را بدهیم، چرا که آنها موضوع محالی را مطرح کرده اند از طرفی داوران چینی و ژاپنی اصلا اهل چنین صحبت هایی نیستند.
سرمربی سابق پرسپولیس گفت: همان سال ما از داوری خیلی ضرر کردیم. در مجموع در چند سال اخیر داوری هیچ گاه به نفع پرسپولیس نبود و همیشه این ما بودیم که از داوری ضرر کردیم.پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا دو گل آفساید دریافت کرده است. بهتر است عربستانی ها این موضوع ها را بررسی و سپس اظهار نظر کنند.
درخشان در مورد دیدار پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان که روز دوشنبه برگزار می شود، گفت: دیدار سختی پیش روی پرسپولیس است، چرا که نماینده ایران نیاز به پیروزی دارد. به این نکته نیز اشاره کنم که متاسفانه در چند بازی اخیر، توان پرسپولیس در فاز تهاجمی کاهش یافته است.
وی افزود: «ماریو بودیمیر» نتوانست کمک حال پرسپولیس در خط حمله باشد. با این حال امیدواریم که هر اتفاقی می افتد به نفع پرسپولیس باشد چرا که تیم در بازی های سخت همیشه موفق تر عمل کرده است.
ورزشی**9463**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش حمید درخشان النصر عربستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس