Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:18:31 GMT

ویدئو / مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور رئیس‌جمهور

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۰۴۹۲

ویدئو / مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور رئیس‌جمهور

‍‍‍‍‍‍

حسن روحانی روز شنبه در مراسم بزرگذاشت مقام معلم و نکوداشت یکصد سال تربیت معلم در ایران، با تأکید بر اینکه نحوه آموزش در کشور باید متحول شود و ضرورت این مهم آن است که توسط مدیران و معلمان ماهر صورت پذیرد، تصریح کرد: ما به تحولی نوین با توجه به سال رونق تولید و مهارت نیاز داریم. رئیس جمهور بر ضرورت آمادگی دانش‌آموزان برای شناخت تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه و جهان، تاکید کرد و گفت: در جامعه ایران و سایر کشورها تحولات فراوانی صورت می‌پذیرد و فرزندان جامعه ما باید روحیه و شناخت لازم را راجع به تحولات روز جامعه و جهان داشته باشند و این از وظایف معلمان عزیز کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت 266 MB

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بزرگداشت روز معلم حسن روحاني روز معلم رييس جمهور فرهنگيان محمدرضا باهنر معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با اینکه از سال ۹۷ به بعد مدال آوران فدراسیون بدنسازی از لیست تجلیل از قهرمانان خارج شده بودند، اما در سال های اخیر بارها با نامه نگاری و رایزنی به صورت حضوری و غیرحضوری قهرمانان و مسئولان فدراسیون خواستار بازگشت به لیست مدال آورانی شدند که هر ساله با حضور رئیس جمهور مورد تجلیل قرار می گیرند.

با ارسال دعوتنامه های مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور مشخص شد که ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به این مراسم دعوت شده اند.

بدین ترتیب با مساعدت وزیر ورزش و جوانان بعد از ۶ سال انتظار بار دیگر این اتفاق مبارک برای فدراسیون بدنسازی رخ داد و قهرمانان این فدراسیون روز سه شنبه در حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار می گیرند.

کد خبر 6095365

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • بزرگداشت مقام معلم به تمام ایام سال معطوف می‌شود