Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل گفت: با معرفی تیم‌های برتر، مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران "نشان خواجه نصیرالدین طوسی" در استان اردبیل به پایان رسید. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ابراهیم عزیزاده پیش از ظهر امروز در اختتامیه مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل اظهار داشت:‌ در مرحله نهایی این دوره با نظر هیئت داوران گروه‌های «آراکین» از دانشگاه محقق اردبیلی و "شمس تبریزی" از دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با بالاترین امتیاز به ترتیب مقام‌های اول و دوم مرحله استانی را کسب و به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به مدت سه روز در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی برگزار شد، تصریح کرد: امسال چهارمین سالی است که مرحله استانی این مسابقات به همت جهاددانشگاهی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

412 نفر از فرهنگیان نمونه اردبیل تجلیل می‌شوندطرح "ثبت ذخایر ژنتیکی بومی شترهای دوکوهانه" در استان اردبیل اجرا می‌شودپنجمین جشنواره در راه تربیت در اردبیل برگزار شد + فیلماردبیل| آمریکا با فشارهای اقتصادی و روانی به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است

عزیزاده با بیان اینکه مسابقات مناظره دانشجویی به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها شکل گرفت، افزود: در مرحله استانی این دوره از مسابقات در اردبیل چهار تیم از دانشگاه محقق اردبیلی، هفت تیم از دانشگاه فرهنگیان و یک گروه از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل به رقابت پرداختند.

دبیر اجرایی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل بیان کرد: برگزاری مسابقات مناظره در سطح دانشگاه‌ها می‌تواند باب جدیدی در فرهنگ‌سازی گفت‌وگو و جلوگیری از رواج و شکل‌گیری خشونت باز کند.

وی گفت: مراکز آموزش عالی و مدارس می‌توانند با اشاعه و تبلیغ برای برگزاری چنین مسابقاتی و استفاده از کارگاه‌های آموزشی متناسب، افراد را با فنون مناظره و فرهنگ گفتمان صحیح به شکل علمی و منطقی آشنا و نقش خود را به خوبی در جامعه ایفا کنند.

دبیر اجرایی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل با اشاره به اینکه مرحله منطقه‌ای و کشوری این دوره از مسابقات پاییز امسال برگزار خواهد شد، افزود: مناظره علاوه بر فرصت یادگیری علمی و آموزشی، فرصت ایجاد گفت‌وگو،  اجتماعی شدن و تمرین تحمل نظر مخالف، توانایی صحبت کردن و تقویت قوای استدلال را نیز در خود دارد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است و هر کس باید نسبت به شکل‌گیری هویت نسلی آینده کشور نقش خود را به خوبی ایفا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در مراسم غبارروبی مرقد مطهر شهدا در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان شور آفرین و انگیزه بخش بود، اظهار داشت: دیدار رهبر انقلاب با معلمان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، دریایی از شعف، انگیزه و امید را در فرهنگیان برای اتفاقات خوب آینده ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری عالمانه و با اشراف کامل مسائل و برنامه‌های آموزش و پرورش را در دیدار با معلمان تبیین کردند، افزود: یک نکته قابل تامل این است که بیانات حضرت آقا تکلیفی را برای همه روشن می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه هر کس باید نسبت به شکل‌گیری هویت نسلی آینده کشور نقش خود را هم خوب ایفا کند، گفت: با توجه فرمایشات حضرت آقا، در شکل‌گیری هویت نسلی آینده محوری‌ترین دستگاه آموزش و پرورش است و همه باید کمک کنند تا مجموعه دستگاه‌ها در زمینه حمایت وظیفه خود را به خوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمان است، ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تهیه نقشه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در سال 1402 آموزش و پرورش استان در این زمینه در سطح کشور پیشگام بوده است.

رضایی بیان کرد: مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر نقش موثر فرهنگیان در کشور، رسالت خطیر معلمان و آموزش و پرورش را به جامعه فرهنگی، مردم و مسئولان یادآوری کرد و شور نشاط و پویایی را به آموزش و پرورش تزریق کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به اقدامات معاونت پرورشی هم تاکید داشتند، گفت: معاونت پرورشی استان هم باید به صورت جدی نسبت به موضوع دانش آموز با نگاه راهبردی بر اساس ویژگی بومی و منطقه‌ای وارد شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند