Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:52:44 GMT

قاچاق۴ هزار قطعه مرغ در فامنین

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۰۵۶۳

قاچاق۴ هزار قطعه مرغ در فامنین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی حسن حیدری  فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۴ هزار و ۱۷۶ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در فامنین خبر داد.

وی گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی در ۴ مرحله موفق به کشف ۴ هزار و ۱۷۶ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، افزود: ۴ متهم در این خصوص دستگیر و ۴ دستگاه کامیون نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره و تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان کالا و اخلال گران اقتصادی در راستای تحقق شعار سال که به نام رونق تولید مزین شده از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/د.ا

کشف بیش از ۴ هزار قطعه مرغ قاچاق در شهرستان فامنین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمعی از بانوان بهبهان در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان از اجرای  موفق وتاثیرگذار طرح نور قدردانی کردند.

در این دیدار سرهنگ کاظم نیسی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ضمن تقدیر از بانوان این شهرستان گفت:  دراجرای مستمرطرح نور در شهرستان دارالمومنین بهبهان  این فرماندهی انتظامی باتمام تلاش وتوان در خدمت مردم شریف ومومن هستند.

وی افزود:  از همکاری  تمامی بانوان فهیم  شهرستان بهبهان در جهت همکاری در اجرای طرح نور تقدیر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس