Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:14:04 GMT

آتش سوزی در خیابان توحید بوشهر مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۰۶۵۲

آتش سوزی در خیابان توحید بوشهر مهار شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: ساعت ۹:۴۶ دقیقه صبح امروز با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و اعلام شد که حادثه آتش سوزی در خیابان توحید بوشهر رخ داده است.

داریوش وحدتی افزود: دو گروه از آتش‌نشانان در سه دقیقه خود را به محل رساندند و متوجه شدند که ضایعات چوبی جمع شده در نزدیکی یک واحد مسکونی آتش گرفته و به ایزوگام این ساختمان سرایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای مقابله بهتر با گسترش آتش، یک گروه دیگر نیز به آتش نشانان افزوده شد و ضمن مهار آتش، از نفوذ آن به ساختمان مسکونی جلوگیری شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر بیان کرد: عملیات مهار آتش و ایمن سازی محل حادثه ساعت ۱۱:۲۰ به پایان رسید و فقط نمای ساختمان مسکونی  آسیب دید.

وحدتی از واحد‌های صنفی خواست ضایعات مربوط به کار خود را با همکاری سازمان پسماند شهرداری ساماندهی کنند و از مردم نیز درخواست کرد نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

وی استفاده از ایزوگام را بدون پوشش ممنوع عنوان کرد و از صاحبان ساختمان‌ها خواست با توجه به اشتعال زا بودن ایزوگام به این نکته بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام/ک

حضور به موقع آتش نشانان از آتش گرفتن یک واحد مسکونی در بوشهر جلوگیری کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر