Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهیان و بسیجیان دزفول به مانند همیشه «یاعلی» گفتند و سیلی از جوانمردی به راه افتاد سیلی که بسیار مقاوم‌تر از آب بود و سختی‌ها را از مقابل برداشت و سیل کمک‌های سپاهیان و بسیجیان دزفول که برای اهالی سیل‌زده شهرستان شوش سنگ تمام گذاشتند. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، سیل واقعیتی تلخی بود که آمد؛ آنقدر تلخ و سخت بود که تا سال‌ها خاطره تلخ ویرانی‌اش از یادمان نخواهد رفت اما پایان شب سیه سپید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه پاسداران شهرستان دزفول با ارسال 20 خودرو از مایحتاج ضروری مردم سیل‌زده شهرستان شوش و همچنین اعزام 100 نفر از نیروهای جهادی خود برای یاری به مردمی که سیل راه زندگی‌شان را سد کرده بود شتافتند.

خوزستان| قدردانی مردم سیل‌زده از خدمات‌رسانی سپاه دزفول + تصویر‌خوزستان| همت «سپاه دزفول» به روستاهای سیل‌زده شوش به روایت تصویرخوزستان| 20 محوله کمک‌رسانی توسط سپاه دزفول به مناطق سیل‌زده شوش ارسال شد

فارغ از جایگاه و مقام و منصبی که داشتند به‌کار خدمات‌رسانی و امدادرسانی پرداختند در ادامه کلیپی از خدمات‌رسانی سپاه پاسداران شهرستان دزفول به روستاهای سیل‌زده شهرستان شوش را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تسنیم 100 نفر از نیروهای جهادی سپاه دزفول به همراه 20 خودرو از کمک‌‌رسانی سپاه دزفول، اکیپ پزشکی، اکیپ تعمیرات برای تعمیر وسایل منزل، علوفه دام، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر جهت بهسازی و زیباسازی روستاهای سیل‌زده بیت غائب 1 و 2، بیت محارب، یدی و یباره شهرستان شوش اعزام و خدمات‌رسانی کردند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل، عباس نوظهور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ مجموعا ۵۰۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.
وی افزود: در سال ذکر شده ۱۳۵ مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین ۶۵ کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۳۶ مورد آب‌رسانی در روستا‌های استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع ۸ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.
نوظهور به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ۲هزار و ۴۰۰ گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.
رییس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.
نوظهور ادامه داد: طی این ایام ۲۵ واحد مسکن مددجویی، احداث ۱۰ کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در ۷ نقطه، ۴ سیل بند، ۱۵ مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند