Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@04:13:51 GMT

گزارش عدم فروش مرغ در بازار شهرکرد به گوش می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۱۱۶۲

گزارش عدم فروش مرغ در بازار شهرکرد به گوش می‌رسد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مرم در استان نمی‌توانند به راحتی از گرانی‌ها، بی‌عدالتی‌ها و اوضاع نابسامان استان شکایت و انتقاد کنند. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان از روزه‌خواری علنی باید به صورت جدی جلوگیری و با هنجار شکنان برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزه‌خواری علنی و در دید عموم مردم حرمت شکنی نسبت به ماه خدا و احکام الهی است و اگر این امر در بین مردم عادی شود قداست شکنی در جامعه صورت گرفته‌ است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تأثیر پذیری مردم از دستگاه‌های حاکم و امیران بیشتر از آباء و پدران آنها است، خاطرنشان کرد: حکومت و نظام نسبت به پدر و مادر تأثیر بیشتری بر افکار عمومی مردم دارند.

نکونام تصریح کرد: اگر فضای جامعه‌ای آلوده باشد حامکان و امیران آن جامعه باید نسبت به آن حساس باشند تا مردم نیز تحت تأثیر قرار گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به شعار رونق تولید در سال جدید مراکز تولید در سطح استان در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر به خصوص در رابطه با ماه مبارک رمضان فعال و همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گزارشات ارائه شده از پارک‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری استان مبنی بر اقدامات انجام شده در آستانه ماه مبارک رمضان مطلوب نیست، گفت: باید نظارت در این اماکن بیشتر از آن چیزی که وجود دارد باشد و اقدامات بیشتر، مناسب‌‍تر و تأثیرگذارتری صورت گیرد.

نکونام برگزاری مراسمات اموات در سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان را غیرقابل قبول اعلام کرد و افزود: دیده شد که در مراسمات اموات، در مساجد، حسینیه‌ها و منازل، سفره ناهار پهن کرده و به صورت علنی روزه‌خواری می‌کنند که این حرکت در شأن اسلام، نظام جمهوری اسلامی و استان ما نیست.

نظر یک نماینده مجلس درباره دلایل گرانی مسکننگرانی اقتصاددانان ترکیه از بلاتکلیفی در انتخابات استانبولامام جمعه زاهدان: مسئولان برای مبارزه با گرانی‌ها هرچه زودتر اقدام کنند

وی بیان کرد: اگر قانون امر به معروف و نهی از منکر را درست انجام داده و از طلایه‌داران این امر مهم حمایت و تقدیر کنیم فضایی در جهت اجرا و احیای امر به معروف و نهی از منکر بر جامعه غالب و پیشرفت خوبی در این زمینه و به تبع آن در زمینه‌های دیگر خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نصب بنرهای تبریک حلول ماه مبارک رمضان در سطح شهر و فضاسازی مناسب تصریح کرد: از نصب بنرهای بد سلیقه در یک گوشه از شهر خودداری کرده و فضا سازی را در بخش‌های شلوغ و بزرگ شهر با نصب بنرهای زیبا و متن‌های مناسب انجام دهید.

نکونام با بیان اینکه از فضاسازی‌های لازم در جهت امر به معروف و نهی از منکر ترسی نداشته باشید، خاطرنشان کرد: تصور اینکه امر به معروف و نهی از منکر ممکن است فضای جامعه را ملتهب کند را از خود دور کرده و اجازه ندهیم افراد سوء استفاده‌گر در جامعه و فضای مجازی، بر مردم تسلط پیدا کنند.

وی ادامه داد: ما باید فضا را از دسترس افراد سودجو خارج کرده و آن را به دست خود بگیریم و نسبت به احیای امر به معروف و نهی از منکر ترس و دلهره‌ای نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به حرمت شکنی در امامزادگان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: جای تأسف دارد که در فضاهای مذهبی، اماکن مقدس و امامزادگان استان نیز هنجار شکنی صورت می‌گیرد.

نکونام با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان باید در دسترس مردم باشد، تصریح کرد: در حال حاضر مردم استان به طور راحت و سریع به این ستاد دسترسی نداشته و نمی‌توانند مطالبات خود را داشته باشند.

وی افزود: مرم در استان ما نمی‌توانند به راحتی از مسئولین و دستگاه‌های مطالبات خود را داشته باشند، از گرانی‌ها، بی‌عدالتی‌ها و اوضاع نابسامان استان شکایت و انتقاد کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طبق گزارشی به ما داده‌ شد مسئولان صنف مرغ‌فروشان به مغازه‌های مرغ فروشی در سطح استان گفته‌اند که از فروش مرغ‌ها به مردم بپرهیزند تا قیمت آن‌ها گرانتر شود.

نکونام تصریح کرد: با ایجاد راه‌های ارتباطی سریع و ساده و شماره تماس، زمینه ارتباط مردم با مسئولان فراهم تا بتوانند مطالبات و انتقادات خود را بیان کرده و اعتماد لازم بین مردم و مسئولین ایجاد شود.

انتهای پیام/ن

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد در دیدار هفتگی خود با روسای اتحادیه‌های اتاق اصناف شهرکرد نقش اصناف درمهار تورم را اساسی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نوسان قیمت‌ها را بهانه‌ای برای برخی سودجویی‌ها عنوان کرد وگفت: افزایش قیمت روز نباید بر کالایی که قبلا خریده شده است اعمال شود چراکه نتیجه آن اخلال دربازار، اقتصاد واجحاف درحق مردم می‌شودکه از لحاظ شرعی واخلاقی ناپسند ومنکر است.
وی رعایت انصاف واعمال قیمت بیشتر را منوط به خرید گرانتر کالا درهمان روز دانست وگفت: اگر اصناف این مهم را رعایت کنند مهار تورم به نسبت زیاد، جلب اعتماد مردم وهمراهی آنان حاصل خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روزشهرکرد ازاصناف خواست این روز را بهانه‌ای برای شروع رونق اقتصادی شهرکرد به عنوان مرکز استان بدانند و برنامه‌های خود را برای افزایش رونق اقتصادی بازارمرکز استان عملیاتی کنند.
دراین نشست روسای اتحادیه‌های اصناف شهرکرد مهمترین چالش‌ها و مطالبات هم صنفی‌های خود را مطرح کردند.
رئیس اتاق اصناف شهرکرد هم تعیین تکلیف فن آوران ۲ شهرکرد را مهمترین مطالبه اصناف مرکز استان دانست وگفت: خوشبختانه با پیگیری‌های معاونت اموراقتصادی استانداری این مهم تا دوماه آینده تعیین تکلیف و زمین‌های آن به متقاضیان واگذارمی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳