Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورژ آبکاریان مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون بسکتبال و رئیس کمیته داوران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف شدن نام داور بسکتبال ( حسن نیکخواه، محسن روشن ضمیر و صادق قنبری ) از لیست داوران بین المللی اظهار کرد: صادق قنبری به دلیل نداشتن همکاری با هیئت بسکتبال کرج از این لیست کنار رفت و او با هیئت کرج نزدیک ۲ سال است که همکاری ندارد و در رقابتی سوت نزده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با فدراسیون بسکتبال قطر بدون هماهنگی با فدراسیون بسکتبال ایران هماهنگی داشته است.

او در ادامه افزود: قنبری کسی را حساب نکرده است به همان روند فدراسیون گذشته را ادامه داده، او همچنین در چهار جلسه کلاسی که در محل فدراسیون داشتیم در سه جلسه  با تاخییر حاضر شد و کلاس را جدی نمی گرفت ودائما شوخی می کرد همچینن مسائلی هم درباره سفر تایلند به وجود آمد که جالب نبود .

قنبری داور خوبی است، اما نظم و انضباط ندارد

آبکاریان افزود: قنبری داور خوبی است، اما نظم و انضباط ندارد و تصور می‌کند که تافته جدا بافته است این در حالی است که ما داورانی داریم که با ۲۰ هزار تومان دستمزد در بازی‌های مختلف حاضر می‌شوند و نزدیک به ۵۰۰ قضاوت داشته اند و ما قطعا آن‌ها را معرفی می‌کنیم نه داوری که در هیچ کدام از رویداد‌های داخلی حاضر نمی‌شوند و در آخر برای یک قضاوت خارجی تا ۱۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرند.

او ادامه داد: قنبری سال گذشته و پیش از بازی‌های نیمه نهایی از ایران خارج شد و پس از بازی فینال لیگ برتر بازگشت، این داور به مدت ۲ سال قضاوتی نداشته است و با این شرایط ما باید برای چه نام او را در این لیست قرار دهیم؟ من به عنوان مسئول هر کسی را ببنیم که برای ما کاری انجام می‌دهد و در داخل قضاوت‌هایی انجام می‌دهد را در لیست قرار می‌دهم.

باید جا را برای جوان تر ها باز کنیم

مسئول کمیته داوران درباره ۲ داور دیگر این لیست هم عنوان داشت: ۲ داور دیگر سال ها در لیست حضور داشتند اما پیشرفتی نداشتند و پسرفت را سپری کردند همچنین لیست ما حدود است و ظرفیت آن پر می شود و ما باید جا را برای جوان تر ها باز کنیم تا بتوانند به پیشرفتشان ادامه دهند. همین حالا هم ما اسامی دو نفر را در این لیست قرار دادیم که در رقابت های لیگ برتر و به خصوص فینال که بالاترین و عالی ترین سطح است حضور داشتند و قضاوت خوبی را انجام دادند.

 او در ادامه درباره ادامه حضورش در سمت فعلی و یا کناره گیری اش بیان داشت: منتظر بازگشت رئیس فدراسیون بسکتبال به ایران هستم تا ببینم چه می شود پیش از این با طباطبائی صحبت کرده بودم زیرا بحث بازنشستگی  مطرح شده است و اگر بخواهم تنها حضور داشته باشم از لحاظ گذران زندگی دچار مشکل می شوم . من روزانه ۲۸ کیلومتر مسابفت را برای رسیدن به محل کارم طی می کنم.

آبکاریان در پایان و درباره بازی نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور عنوان داشت: بازی اول و دوم گرگانی ها با شیمیدر بسیار سنگین بود و جو خاصی وجود داشت و این بازی ها کار به مراتب آسان تر بود. بازی سوم فینال سبک بود زیرا اختلاف ۲ تیم در امتیازات زیاد بود اما در بازی آخر دو تیم بسیار نزدیک بودند و کار بسیار سخت بود با این حال شاهد قضاوت خوب داوران و جو خوب با وجود برگزاری مراسم اختتامیه و حضور پر شور هواداران بودیم.

همچنین داوران در یکی، ۲ صحنه سوت های شجاعانه ای زدند و نشان دادند که مهم نیست که در چه جوی سوت می زنند. و به خوبی قضاوت کردند. علاوه بر آن در مراسم اختتامیه هم جو خوبی را با وجود حضوراتن مسئولان زیادی از آبادان و همچنین شورای شهر گرگان شاهد بودیم و به خوبی مراسم اهدای مدال و جام قهرمانی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان یک‌ قدم به جام نزدیک‌شد

مصاف حساس شمالی‌ها و جنوبی‌ها برای نخستین جام

آبکاریان: قضاوت دیدار دوم فینال بسکتبال ضعیف بود/ از عملکرد داوران سورپرایز شدم

انتهای پیام/

اظهارات آبکاریان درباره مسائل مختلف بسکتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است، اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدار‌های سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند، اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا