Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام فیض، مسئول روابط عمومی حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت روز جمعه عصر در دفتر مرکزی حاما خبر داد و گفت: در ابتداى جلسه حکیمی پور دبیرکل حاما روز كارگر و معلم رابه كارگران و معلمان شريف و زحمتكش كشور تبريك گفته و برپيگيرى مطالبات صنفى آنان از مجارى قانونى تاكيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دبیرکل حاما بر این مسئله تاکید داشت که نگاه امنیتی به هرگونه مطالبه صنفی از این دو قشر زحمتکش باید حذف شود.

مسئول روابط عمومی حزب اراده ملت ایران خاطرنشان کرد: در این جلسه افشین فرهانچی قائم مقام دبیرکل حزب اراده ملت نیز در سخنانی با اشاره به وضعیت تورم و گرانی در جامعه، تحریم ها و برخی سوء مدیریت ها را عامل سختی معیشت مردم دانست و تاکید کردند که متاسفانه وضعیت به طور مستقیم بر سفره مردم تاثیر منفی گذاشته است و لازم است مسئولین خصوصا دولتمردان با اتخاذ سیاست های مناسب اقتصادی اقشار مزد بگیر و فرودست را تحت چتر حمایتی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: در ادامه این جلسه که با حضور اکثریت اعضا همراه بود برای رئیس دفتر سیاسی حزب رای گیری به عمل آمد و مجددا اسماعیل مختاری به عنوان رئیس دفتر سیاسی ابقا شد.

فیض خاطرنشان کرد: همچنین اعضای شورای مرکزی شمس الله افرازی زاده دبیر کمیته آموزش، زهره رحیمی با حفظ سمت دبیر شورای مرکزی، دبیر کمیته فرهنگی، علی خلیل پور دارستانی دبیر کمیته امور شعب شهرستان‌ها، علی برقراری دبیر کمیته انتخابات، ابوالفضل مشکینی دبیر کمیته مالی و پشتیبانی، شهرام آقایاری دبیر کمیته اقشار و اصناف، رحیم حمزه دبیر کمیته مباحث بنیادین، افشین فرهانچی با حفظ سمت قائم مقام دبیرکل،دبیر کمیته تشکیلات و فاطمه قدم دبیر کمیته زنان را با پیشنهاد دبیرکل برای کمیته های حزب در دوره جدید یکساله انتخاب کردند.

مسئول روابط عمومی حزب اراده ملت ایران در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با رای اعضای شورای مرکزی کمیته ای جدید با عنوان "شوراها و مدیریت شهری و روستایی" شکل گرفت و احد رسولی عضو شورای مرکزی و شورای شهر کرج به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شد که در این جلسه درباره روند انتخابات امور شعب و مجامع شهرستانی تصمیماتی اخذ و ابلاغ شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اراده ملت سیاسی احزاب انتخابات حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، الجزایر اقدام جدیدی را برای حمایت از ملت فلسطین در سازمان ملل صورت داده است.

منابع دیپلماتیک به الجزیره اعلام کردند که الجزایر درخواستی را مبنی بر برگزاری جلسه مشورتی غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی یافته‌شده در نوار غزه ارایه داده است.

بنا بر این گزارش‌ها الجزایر خواسته است که این جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه پیش‌رو برگزار شود.

پیش‌تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی گفت: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

گفتنی است پس از عقب‌نشینی نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه پیکر صدها شهید فلسطینی از گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان ناصر این شهر بیرون کشیده شد.

کد خبر 6096107

دیگر خبرها

  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت