Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:29:17 GMT

۳ هتل پنج ستاره در اردبیل احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۱۷۷۱

۳ هتل پنج ستاره در اردبیل احداث می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در تلاش هستیم امسال عملیات احداث سه هتل پنج ستاره در اردبیل به صورت ویژه پیش برود که احداث این سه هتل در سطح استان در تاریخ اردبیل بی‌سابقه است. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز در نخستین سمینار رؤسای شهرستان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: سیاست اصلی ما در سال جدید رونق اشتغال و رونق تولید و مطابق با شعار سال خواهد بود و باید عملکرد شهرستان ها باید در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قابل توجه باشد اما توجه به ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی و جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری اولویت اصلی تمامی شهرستان ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی تصریح کرد: تکریم سرمایه گذار و توجه به توسعه گردشگری در تمامی ابعاد و زمینه ها مساله بسیار مهمی است که روؤسای شهرستان ها باید به آن توجه کنند و با توجه به این که امسال عملیات احداث سه هتل پنج ستاره در اردبیل باید به صورت ویژه پیش برود که احداث این سه هتل در سطح استان در تاریخ اردبیل بی سابقه بود.

هتل‌های 5 ستاره در اردبیل احداث می‌شوددر تمام سال ارزان تر از همیشه هتل رزرو کنید!70 درصد ظرفیت هتل‌های فارس تا نیمه اردیبهشت رزرو شد

وی با تاکید بر اینکه تعهد اشتغال اداره کل میراث فرهنگی استان برای امسال دو هزار نفر است، گفت: در سال نود و هفت تعهد اشتغال اداره کل بیش از پانصد و هفتاد نفر بود که در پایان سال این میزان به بیش از نهصد نفر رسید که بسیار قابل توجه بود.

فلاحی افزود: سه پیست اسکی در سطح استان در حال فعالیت است و احداث دو پل معلق دیگر در کنار پل معلق مشکین شهر می تواند استان اردبیل را به استان پل های معلق و پیست های اسکی تبدیل کند که این جاذبه بسیار خوبی برای گردشگران خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: بسیاری از پروژه های زیرساختی در سال 97 آغاز شده است و سعی ما بر اتمام حداکثری آنها در سال 98 خواهد بود و در سال جدید به مباحث آموزشی نیز توجه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی