Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در فیلم سینمایى «گواهى امضاء» که به نویسندگى و کارگردانى شهرام اسدزاده که چندی پیش کلید زده شد و امیر آقایى و نسیم ادبی بازیگران اصلی آن هستند، نادر فلاح (غلام) با نقشی متفاوت حضور خواهد داشت. این دومین همکارى نادر فلاح و شهرام اسدزاده بعد از فیلم «طاقباز» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گواهى امضاء» روایت متقاطع و پیچیده‌اى است از یک شبانه روز از زندگى فریبرز و محبوبه که تصادف دختر بچه ٥ ساله‌شان (تینا) با اتومبیل گروه فاسدان، آن‌ها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار مى‌دهد. در میان این هیاهو و درگیری‌ها هر کس به فکر نجات زندگى خود از یک چند ضلعى تعقیب و گریز است تا گواهى براى تار و پود افکار خود بدست آورد.

اسامی سایر بازیگران این فیلم به زودی و همزمان با رفتن جلوی دوربین اعلام می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: شهرام اسدزاده، تهیه‌کننده: سید محمد قاضى، مشاور پروژه: سیروس الوند، مجرى طرح: موسسه نقطه عطف سینما و تئاتر، مدیر تولید: رحمت عبدالله‌زاده، مدیر فیلمبردارى: مهدى ایل‌بیگى، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: على آشتیانى، صدابردار: محمد صالحى، طراح گریم: دانیال شعاعى، طراح صحنه: حسین مجد، جانشین تولید: فروزان جنیران، دستیار اول فیلمبردار و نورپرداز: مصطفى بافرونى، منشى صحنه: شهرزاد مطلق، طراح لباس: سمیرا کشورنژاد، مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: مریم قربانى نیا، عکس: حسین خدارتى.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر؛ نمایش گنجشک مفرغی به کارگردانی شهرام کرمی با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی، ایمان سلگی اجرا می‌شود.

این نمایش از ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان این تماشاخانه به صحنه می‌رود.

طراحان و عوامل این نمایش عبارتاند از: امیر حسین شفیعی تهیه کننده، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس، بابک کیوانی طراح صدا و آهنگساز، تینا بخشی طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، مازیار تهرانی طراح پوستر و بروشور، محمد حسن درباغی‌فرد دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مصطفی قاهری طراح گرافیک و ساخت تیزر، امیر قالیچی تبلیغات مجازی، سیامک سقایی عکاس و نیلوفر رازمند منشی صحنه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود