Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تاکیدکرد: در برنامه جامع پلیس و دستگاه قضایی از این به بعد میزان مقصری ادارات و افراد در جرائم در سال جدید مشخص خواهد شد و بدون اغماض با افراد حقوقی و حقیقی برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، سرگرد فرزین جمشیدی با اشاره به مشکلات و مباحث مختلف امنیتی در سطح جامعه و ضرورت حضور مقتدرانه پلیس گفت: ماه مبارک رمضان ماه خود سازی است که برابر آمار ها در این ماه شاهد کاهش جرائم در سطح جامعه هستیم که ماحصل این ماه پرخیر و برکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اعتقاد راسخ داریم که با کارهای زیبای فرهنگی می توان شاهد کاهش جرائم در سطح جامعه باشیم ولی این مدیریت کارفرهنگی باید به طوری جامع و راهبردی در جامعه نهادینه شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد:  همه ما اعتقاد داریم که کارهای فرهنگی نیازمند تقویت بنیه دینی است که برای تحقق بنیه دینی باید همه مردم و مسئولان مشارکت کنند.

 

وی تاکیدکرد:  اگر برنامه های پیشگیری از وقوع جرم به خوبی در جامعه برنامه ریزی، اجرا و  نهادینه شوند بدون شک  جامعه از انواع جرائم موجود مصون خواهد بود.

 

جمشیدی اظهارکرد: به منظور ارتقای سطح امنیت پایدار در ماه مبارک رمضان و برخورد با روزه خواری گشت های نیروی انتظامی با حفظ کرامت انسانی و توجه به حقوق شهروندی به وظایف ذاتی خود خواهد پرداخت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان لنده با گلایه از عدم ارتقای سطح امنیتی برخی صنوف به خصوص طلافروشی ها گفت: در زمان تعیین شده جهت ارتقای شاخص های امنیتی در برخی صنوف به خصوص طلافروشی ها متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است که نیروی انتظامی برابر وظایفی که دارد با این صنوف برخورد خواهد کرد .

 

وی تاکیدکرد: در برنامه جامع پلیس و دستگاه قضایی از این به بعد میزان  مقصری ادارات و افراد در جرائم در سال جدید مشخص خواهد شد و بدون اغماض با افراد حقوقی و حقیقی برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت.

 

جمشیدی خطاب به شهرداری لنده گفت: باتوجه به افزایش سرقت موتورسیکلت ها در بازارچه سه شنبه بازار شهرداری لنده  باید ضمن ایجاد پارکینگ مخصوص موتورسیکلت ها نسبت به ایجاد دوربین مدار بسته نیز اقدام نماید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی

معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: با تورهای غیرمجاز گردشگری در استان بدون اغماض برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مسعود فرخی اظهار کرد: سومین جلسه کارگروه امنیت گردشگران با حضور نمایندگانی از حوزه سیاسی امنیتی استانداری، کانون اتومبیلرانی و جهانگردی انجمن صنفی دفاتر، انجمن تشکل حرفه‌ای راهنمایان و کارشناسان حوزه گردشگری اداره کل با موضوع بررسی و شناسایی تورهای غیر مجازی که به صورت کلوپ سافاری فعالیت دارند، برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه افراد و یا گروه‌هایی که به صورت غیر مجاز اجرا کننده تورهای کلوپ سافاری هستند از طریق واحد حقوقی پیگیری حقوقی و به پلیس فتا معرفی می‌شوند افزود: آئین نامه‌های مرتبط با کانون اتومبیلرانی و جهانگردی در این جلسه بررسی و بر لزوم رعایت موارد قانونی تاکید شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، پیگیری قضائی و شکایات از افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز، معرفی افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز به پلیس فتا به منظور بستن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها و همچنین معرفی این افراد به پلیس اماکن عمومی با هدف بستن فضاهای تبلیغاتی آنان، را از اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از تورهایی که بدون مجوز قانونی اجرایی می‌شوند دانست.

فرخی گفت: تا کنون سه جلسه تحت عنوان کارگروه امنیت گردشگران برگزار شده که در این کارگروه دستگاه‌های قضائی، انتظامی، نظارتی و ادارات و نهادهای مرتبط عضو هستند.

وی تصریح کرد: تورهای غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آن‌ها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آن‌ها برخورد کند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با بیان اینکه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند افزود: این نوع تورها هیچ گونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید و یا صدمه‌ای ببینند، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

فرخی تاکید کرد: با تورهای غیرمجاز گردشگری در استان بدون اغماض برخورد جدی خواهد شد.

وی اظهار کرد: امید می‌رود با همکاری نهادهای مربوطه به ویژه اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس‌راه و فعالان بخش خصوصی شاهد امنیت و رضایتمندی گردشگران و مسافران در منطقه باشیم.

کد خبر 750911

دیگر خبرها

  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت