Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:05:18 GMT

مدیران برای ترویج اقامه نماز در جامعه رسالت ویژه ای دارند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۲۰۵۹

مدیران برای ترویج اقامه نماز در جامعه رسالت ویژه ای دارند

یاسوج- ایرنا- قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: مدیران اجرایی برای ترویج اقامه نماز در جامعه و نهادهای دولتی رسالت ویژه ای بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، محمد مظفر روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مردم در تمامی امور از جمله بحث اقامه نماز و تبلیغ آن عملکرد مدیران اجرایی را به دقت رصد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به همین دلیل باید مدیران اجرایی اهمیت بیشتری به اقامه نماز داده و گسترش روزافزون آن در جامعه و نهادهای دولتی را جزو اولویت های مهم کاری خود قرار دهند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: نماز مدیران اجرایی برای تشویق هر چه بیشتر کارکنان خود باید به طور جماعت اقامه شود.
مظفر عنوان کرد: بهترین و مناسب ترین مکان در هر دستگاه اجرایی باید به نمازخانه اختصاص داده شود.
وی ابراز داشت: برگزاری همایش ها و نشست ها در دستگاه های اجرایی نباید کوچکترین لطمه ای به اقامه نماز وارد کند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: ظرفیت دستگاه های اجرایی باید برای اقامه نماز و ترویج آن مورد استفاده بهینه تر قرار گیرد تا بتوان گام های مؤثرتری در این زمینه برداشت.
مظفر اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم ستاد اقامه نماز کشور بکارگیری مدیران جوان و توانمند در استان هاست.
وی افزود: تجارب ارزنده مدیران بازنشسته در ستاد اقامه نماز استان ها مورد استفاده بیشتر قرار می گیرد.
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: این ستاد اعتبارات و امکانات محدودی دارد و کار کردن مدیران در آن نیز بدون چشمداشت است.
مظفر عنوان کرد: رئیس جدید ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد برنامه های مطلوب رئیس پیشین را ادامه داده و نقاط ضعف ها را نیز برطرف کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اقامه نماز جماعت در دستگاه های اجرایی به سالم سازی هر چه بیشتر محیط آنها کمک می کند.
سید محمدکاظم نظری اظهار داشت: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اقامه نماز جماعت دقیق تر و عادلانه تر باشد.
وی افزود: ارزیابی مطلوب به ایجاد رقابت سالم بین دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اقامه نماز جماعت منجر می شود.
نظری بیان کرد: تاکنون اقدام ها و فعالیت های چشمگیری در زمینه اقامه نماز و ترویج آن در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که لازم است با جدیت بیشتری تداوم یابد.
امام جمعه یاسوج نیز گفت: اقامه نماز یکی از اموری است که در سلامت معنوی و اخلاقی جامعه تأثیر بسزایی دارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی اظهار داشت: چنانچه نماز واقعی اقامه شود دارای آثار و برکات متعدد فردی و اجتماعی بوده و پاک کننده جامعه از انواع بدی ها و زشتی ها خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه فرد نمازخوان اهل ارتکاب گناه نیست، افزود: مردم و مدیران اجرایی نسبت به اقامه نماز و ترویج آن مسئولیت دارند و نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: در مورد اهمیت چشمگیر نماز همین بس که پذیرش تمامی اعمال انسان به قبولی آن پیوند خورده است.
در این آیین حجت الاسلام رضا قاسمی به عنوان رئیس جدید ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و از خدمات سید الیاس چراغ زاده رئیس پیشین تجلیل شد.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ستاد اقامه نماز آيين تكريم و معارفه ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 254 MB کد خبر 6096689

دیگر خبرها

  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت را دارم
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان