Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@23:44:10 GMT

نیروهای داعش و چاد عامل حمله به نیروهای حفتر در لیبی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۲۰۷۱

یک منبع نظامی در لیبی امروز (شنبه) اعلام کرد، شبه‌نظامیان داعشی و نیروهای اپوزیسیون چاد عامل حمله به نیروهای خلیفه حفتر در شهر سها در جنوب لیبی هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، هشت سرباز در حمله امروز به کمپ آموزشی نیروهای خلیفه حفتر،‌ فرمانده "ارتش ملی لیبی" در شهر سبها واقع در جنوب لیبی کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: لیبی داعش خلیفه حفتر طرح ترافیک پرونده حسین فریدون معامله قرن کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشگاهیان لیبی در حمایت از غزه

دانشجویان،کارکنان و استادان دانشگاه‌های لیبی امروز در دانشگاه طرابلس در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه طرابلس در حمایت از مردم غزه در این دانشگاه تظاهرات برگزار و حملات ارتش صهیونیستی را به این باریکه محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم‌های فلسطین «چفیه » بر دوش خود انداخته بودند و در دفاع از حقوق  ملت فلسطین شعار می‌دادند. آنان  پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود« طوفان الاقصی ... طوفان حق » « فلسطین آزاد باد »، « نه به کشتار در غزه »

به نوشته پایگاه خبری « الوسط لیبیا»، در بیانیه پایانی این تظاهرات که توسط یکی از دانشجویان قرائت شد، آمده ‌است: دانشگاهیان لیبیایی پشت سر مقاومت فلسطینی ایستاده‌اند و مقاومت را تنها راه شکست و نابودی اشغالگری در سرزمین فلسطین می‌دانند و ضروریست که از ساکنان غزه در برابر حملات ارتش صهیونیستی حمایت شود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات از کشورهای اروپایی حامی رژیم صهیونیستی خواستند از پشتیبانی بی حد و حصر خود از رژیم اسرائیل دست بردارند و به سیاست اعمال معیار دوگانه پایان دهند.

الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

دانشگاهیان لیبیایی از سازمان ملل خواستند به نقش خود در خصوص حفظ ثبات و امنیت بین‌الملل اقدام و قطعنامه‌های صادره درباره فلسطین را اجرایی کند.

در این بیانیه آمده‌ است: جنبش دانشجوی لیبی حامی غزه است و این حرکت متوقف نخواهد شد و آرمان‌های فلسطین آرمان ماست و فلسطینیان نیز بخشی از ما هستند.

در جریان حمله نظامیان صهیونیستی به نوار غزه افزون بر 34 هزار و 789 نفر شهید و بیش از 78 هزار و 204 تن هم مجروح شده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ طالبان به موضع پاکستان درباره منشأ حملات تروریستی داعش
  • تظاهرات دانشگاهیان لیبی در حمایت از غزه
  • شهادت دست‌کم ۳۵ فلسطینی در حمله ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به رفح
  • حمله پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین+ فیلم
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح در جنوب غزه
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»