Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم فوتبال لوانته با کسب پیروزی خانگی مقابل رایووایکانو از بقا در دسته اول فوتبال اسپانیا اطمینان حاصل کرد. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دومین روز از هفته سی‌و‌ششم لالیگای اسپانیا (شنبه) تیم فوتبال لوانته در خانه مقابل رایووایکانو با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی کامپانیا در دقیقه 14، روبن وسو در دقیقه 43، جیسون در دقیقه 86 و باردی دردقیقه 90 برای لوانته گلزنی کردند، ضمن اینکه لوئیس مورالس در دقیقه 30 یک پنالتی این تیم را به هدر داد. در سمت مقابل هم برای رایووایکانویی که در دقیقه 83 یک اخراجی داشت (آدریان امباربا) الکس مورنو تنها گل این تیم را به ثمر رساند.

با این نتیجه لوانته 40 امتیازی و از بقا در لالیگا در فاصله دو هفته به پایان این فصل مطمئن شد. رایو وایکانو اما با 31 امتیاز قبلی‌اش در رده نوزدهم باقی ماند و در آستانه تبدیل شدن به اولین تیم سقوط کرده به دسته دوم فوتبال اسپانیا قرار گرفت.

امروز سه بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اسپانیول - اتلتیکومادرید 18:45 (به وقت تهران)
آلاوس - رئال سوسیه‌داد 21:00
سلتاویگو - بارسلونا 23:15

جدول رده‌بندی ‌لالیگا

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لالیگا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!