Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری حجت الاسلام علی اصغر سهرابی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران با اصحاب رسانه با موضوع پویش تبلیغی گفتمانی بهار انقلاب قرآنی، کار ویژه این اداره کل برای ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سهرابی، در این نشست توضیحاتی را درباره پویش تبلیغی گفتمانی بهار انقلاب قرآنی که کارویژه سازمان تبلیغات اسلامی برای ماه مبارک رمضان است، ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این پویش برای تبیین گام دوم انقلاب و مبتنی بر قرآن طراحی شده که قرار است به همراهی مبلغان و روحانیون مستقر استان تهران و قم و دانشجویان نخبه، عملیاتی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه با توجه به اهمیت ماه رمضان و موضوع تبلیغ گفت : معمولا وقتی صحبت از ماه مبارک رمضان می‌شود همه یاد روزه می‌افتیم. در حالی که ماه رمضان ماهی است که در آن قرآن نازل شده پس ماه قرآن است و ما باید بیش از هر چیز از قرآن یاد کنیم. مطالبه‌ای که اخیراً رهبر انقلاب اسلامی از دستگاه تبلیغی کشور داشتند این بود که تبلیغ باید گفتمان ساز و جریان ساز باشد. منظور از گفتمان ساز هم این است که معرفتی را در جامعه به باور عمومی تبدیل کند. جامعه وقتی یک بینش و گرایش در آن عام شد، می‌توان حرکت کند. دستگاه تبلیغی باید بتواند در جامعه حرکت ایجاد کند.

سهرابی در ادامه افزود: رهبر انقلاب اسلامی در همان ابتدای سال مطرح کردند که سال ۹۸، سال فرصت‌ها است. تعبیری که ایشان از وضعیت امروز دارند این است که ما گردنه‌های سخت‌تری را پشت سر گذاشته ایم. بنابراین نباید از وضعیت امروز ناامید شویم. سرلوحه کار پویش ما هم تبلیغ گفتمان ساز و جریان ساز است. قرار است ما در این پویش با مردم نگاه دوباره ای به قرآن داشته باشیم. بررسی نسبت قرآن با حیات اجتماعی و انقلابی ما موضوعی است که در این پویش مطرح می‌شود. به اعتقاد ما قرآن می‌تواند نسخه شفابخش برای جامعه باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلانی استان تهران با اشاره به اینکه این پویش در محدوده استان تهران فعال است، گفت: محتوای گفتمانی این پویش را طلبه‌های نخبه و قرآنی تولید می‌کنند و سپس این محتوا در دسترس اقشار تأثیرگذار قرار می‌گیرد. در ۴۰۰ مدرسه طلبه‌هایی در دبیرستان‌ها حضور دارند که از این طلبه‌ها برای این پویش کمک خواهیم گرفت و بخشی از این محتوا در رسانه‌های ملی پخش و عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از کارهایی که مرتبط با این پویش انجام می‌دهیم برگزاری جُنگ های شبانه در پارک‌های شهرستان‌های استان تهران است. ماه رمضان و فصلی که در آن قرار داریم زمان مناسبی برای تدارک جُنگ های شبانه است. علاوه بر این، از بسیاری از نخبگان دعوت کردیم تا در این جُنگ ها حضور داشته باشند و با مردم به صورت حضوری صحبت کنند.

حامد یامین پور مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات استان تهران نیز در خصوص برنامه های تلویزیونی که اختصاصا به این پویش می پردازد، گفت: پویش تبلیغی گفتمانی بهار انقلاب قرآنی یک کارویژه در سازمان است که به اداره کل استان تهران محول شده است و رسانه‌های مختلفی در جهت معرفی این پویش فعالیت می‌کنند. با همکاری و صحبت‌هایی که با رسانه ملی، رادیو و تلویزیون صورت گرفته، قرار است در تلویزین سه برنامه با محتوای این پویش داشته باشیم. در شبکه سوم ۱۰ برنامه تلویزیونی در شبکه اول ۳۰ قسمت برنامه ده دقیقه ای  بعد از سحر و ۵ قسمت هم از شبکه یک در برنامه « این شب‌ها» پخش می شود.

وی افزود: شبکه افق نیز یک ویژه برنامه در این خصوص به روی آنتن خواهد برد و رادیو  نیز با همکاری هایی که انجام می دهد قرار است پادکست‌هایی در این باره طراحی و آماده کند. همچنین هشتگ # بهار انقلاب قرآنی ویژه شبکه های اجتماعی نیز انتخاب و در حال بارگذاری در این شبکه هاست.

در انتهای این نشست خبری، از پوستر پویش تبلیغی گفتمانی انقلاب قرآنی با حضور حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل سازمان تبلیغات استان تهران رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی بهار انقلاب ماه رمضان سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901255

دیگر خبرها

  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • ببینید | ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات