Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@00:04:45 GMT

آشنا: نتایج آزمون‌ استخدامی فردا منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۲۶۴۱

سید عزیز آشنا مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با تشریح جزئیات نتایج اولیه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، گفت: اطلاعیه اعلام نتایج اولیه این آزمون تا دقایقی دیگر در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری پس از مراجعه به پروفایل به کارنامه خود دسترسی پیدا کنند.

آشنا تأکید کرد، داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب که در کارنامه درج شده عبارت «شما برای مراحل بررسی وضعیت مدارک معرفی می‌شوید» را ملاحظه می‌کنند می‌توانند از روز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه به وبسایت اینترنتی دستگاه‌هایی اجرایی که تقاضای استخدام در آنها را داشتند مراجعه کنند و از مدارک مورد نیاز، زمان و مکان جهت بررسی مدارک مطلع شوند.

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی گفت: آدرس سایت دستگاه‌های اجرایی در سایت مرکز اطلاع‌رسانی آزمون‌های جهاد دانشگاهی درج شده است.

وی با بیان اینکه داوطلبان متقاضی مراقب افراد کلاهبردار باشند، عنوان کرد: داوطلبان از طریق لینکی که در سایت مرکز اطلاع‌رسانی آزمون‌های جهاد دانشگاهی درج شده وارد سایت دستگاه‌های اجرایی شوند.

آشنا ادامه داد: صرفاً اطلاعات منتشر شده در سایت دستگاه‌های اجرایی معتبر است؛ ضمن اینکه معرفی داوطلب برای بررسی مدارک هیچگونه حقی برای استخدام فرد ایجاد نمی‌کند. 

وی افزود: تمامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه پیگیری سایر مراحل جذب، مدارک مورد نیاز و زمان مراجعه به دستگاه مربوطه در روز سه شنبه مورخ 17/02/1398 به سایت دستگاه‌های اجرایی مراجعه نمایند. 

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی اظهار داشت: چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان مشترک فراگیر، مصاحبه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود. 

آشنا در پایان گفت: هر گونه پاسخگویی به داوطلبان در خصوص کارنامه ایشان صرفاً به صورت غیرحضوری و از طریق ورود به پروفایل کاربری، در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir  تا تاریخ 22/02/1398 انجام می‌شود، لذا داوطلبان از تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری نمایند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه ما به دستاوردهای جهاد دانشگاهی افتخار می‌کنیم گفت: برای برای اجرایی شدن ۱۰۰درصدی تفاهم نامه مشترک با جهاد دانشگاهی آماگی کامل داریم.

علی محمد زنگانه عصر پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دیدار با حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور، ابراهیم شهبازی رئیس جهاد دانشگاهی استان و معاونین وی اظهار کرد:  جهاد دانشگاهی گلستان علی رغم اینکه یکی از جوان‌ترین نهادهای جهاد دانشگاهی در کشور است در زمینه علمی، پژوهشی و رصد مشکلات و مسائل استان دستاوردهای خوبی داشته است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه این استان علی رغم ظرفیت‌ها و ثروت‌های بزرگ خدادادی جزء استان‌های محروم و کم برخوردار کشور است، گفت: درآمد سرانه مردم گلستان کمتر از متوسط میانگین کشوری بوده و با رشد اقتصادی پنج درصدی در دولت سیزدهم درآمد مردم کمی بهبود یافت ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما به دستاوردهای جهاد دانشگاهی افتخار می‌کنیم، گفت: برای اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی تفاهم نامه مشترک با جهاد دانشگاهی آماگی کامل داریم.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور نیز در این دیداربا اشاره به اینکه استان گلستان را در زمینه گیاهان دارویی، دام سبک و سنگین و گردشگری اسب ترکمن مستعد پیشرفت و توسعه دانست و گفت: بنای جهاد دانشگاهی بر رفع مشکلات مردم است.

مسلمی نائینی تصریح کرد: در پارک‌ها می‌توانیم علاوه بر قرار دادن محلی برای پرورش استعداد دانشجویان با آموزش برندسازی محصولات، بازاریابی و تجارب‌سازی دانشجویان را برای کسب درآمد پایدار اماده کنیم.

وی با اشاره به شعار سال و مردمی‌سازی اقتصاد گفت: ما تولیدات علمی بزرگی در جهاد دانشگاهی داریم که باید با مشارکت مردم و استفاده از نقدینگی موجود در جامعه آن را تبدیل به محصول کرده تا مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور  در این دیدار با اهداء لوح سپاس از دکتر «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان به عنوان استاندار برتر حامی دانش‌بنیان تقدیر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین