Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت بنزین ازسوی دولت مخالفت کرد و گفت: به دولت اجازه نمی‌دهیم که بدون اجازه مجلس دست به افزایش قیمت‌ها بزند. به گزارش بلاغ،  سیدعلی ادیانی در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار با اشاره به اینکه مخالف افزایش قیمت بنزین در شرایط کنونی هستم اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین در صورتی امکان‌پذیر است که دولت قیمت سایر کالاها را به گذشته برگرداند ولی در شرایط کنونی مخالف افزایش قیمت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با اینکه عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هستم ولی در جریان این تصمیم دولت نبودم و به دولت اجازه نمی‌دهیم که بدون اجازه مجلس دست به افزایش قیمت‌ها بزند.


عبدالله رضیان دیگر نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مخالف افزایش قیمت بنزین هستم گفت: برخی از مسئولین دولت از تعطیلی مجلس سوءاستفاده کردند و به دنبال افزایش قیمت بنزنین بودند ولی یقیناً آحاد مجلس شورای اسلامی مخالف این افزایش قیمت هستند.

وی افزود: قطعاً مجلس با طرح دو فوریتی جلوی این افزایش قیمت را خواهد گرفت زیرا در شرایط کنونی و افزایش لجام گسیخته قیمت‌ها نباید به مردم شریف ایران بیش از این فشار وارد شود.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی به سوءاستفاده برخی در فضای مجازی برای اخلال در بازار اشاره و عنوان کرد: شیطنت‌هایی در فضای مجازی برای اخلال در بازار وجود دارد که باید با اخلالگران برخورد قضایی شود.

رضیان بر تعلل پیمانکار جاده قائمشهر به جویبار تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه حدود یک ماه از انتخاب پیمانکار و تحویل قیر به او می‌گذرد ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته و این پیمانکار غیربومی هر روز بهانه‌ای برای انجام ندادن پروژه بیان می‌کند به‌طوری که این جاده موجب شرمندگی ما در برابر مردم شده است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما حساب کاربری شبکه ای بی سی نیوز در فضای مجازی ایکس، تصاویری از پدری منتشر کرد که دخترش در دانشگاهی در جنوب کالیفرنیا تحصن کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی گفت: من برای حمایت از دخترم اینجا هستم. او اینجا تحصیل می‌کند و علیه کشتار جمعی اعتراض کرده است. من هم با کشتار جمعی مخالف هستم. خانواده ام هم با کشتار جمعی مخالف است. به نظر ما هیچ کودکی نباید کشته بشود. 

پدر دانشجوی آمریکایی افزود: دخترم تصمیم درست را گرفته است. اگه تصمیم بگیرد که بخاطر فلسطین در معرض بازداشت قرار بگیرد، من پدر خوشبختی هستم. من چند تا بچه از جمله یه پسرهفت ساله دارم و تصور میکنم که پدری در فلسطین هستم و فرزندم را میبینم که به دست اسرائیل کشته شده است.

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است