Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@15:52:17 GMT

تدارک ویژه صدا و سیمای مرکز ایلام برای ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۲۸۵۶

تدارک ویژه صدا و سیمای مرکز ایلام برای ماه رمضان

به گزارش ایکنا از ایلام، محمد بازوند، مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام امروز به برنامه های معاونت سیمای مرکز ایلام اشاره کرد و گفت: پخش زنده ویژه برنامه افطار با عنوان «روشنا »هر روز به مدت 60 دقیقه ،و ویژه برنامه سحر با عنوان سحوره به مدت 60 دقیقه و همچنین ویژه برنامه تفسیر قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ،جمع خوانی قرآن، پخش سریال های داخلی و خارجی متناسب با ماه مبارک رمضان، سریال زیر زمین، آیتم‌های آرشیوی رمضان در ایلام، مستندهای پیر موذن ومستند گزارشی نان حلال، ادعیه روز های ماه مبارک رمضان، انیمیشن قصه های رمضان، مجموعه خارجی قلب های شکسته و همچنین پوشش زنده مراسم لیالی قدر از جمله برنامه های متنوع معاونت سیمای مرکز ایلام در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از حال و هوای معنوی رادیو ایلام در این ماه خبر داد و افزود: تهیه کنندگان و برنامه سازان صدای مرکز ایلام با دو برنامه در خلوت سحر و مهمانی ویژه سحر و افطار بصورت زنده، پخش جمع خوانی قرآن کریم، سخنرانی و حضور کارشناسان مذهبی، پخش مستند های فرهنگ و آداب رمضان در استان مخاطبان رادیو ایلام را با حال و هوای ماه مبارک رمضان همراه می کنند.
مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام به ویژه برنامه های تدارک دیده شده در معاونت خبر مرکز ایلام اشاره کرد و گفت: تهیه گزارش ها ی متنوع همچون معرفی مساجد شهرستانها ی مختلف استان، غبار رویی مساجد، اعزام مبلغین به مناطق مختلف استان، رمضان در مرز، تهیه و ارسال اخبار مکتوب، ارتباط زنده با شبکه های خبر سراسری از جمله برنامه های معاونت خبر مرکز در ماه مبارک رمضان است .
بازوند افزود: در حوزه فضای مجازی هم برای تولید تامین و انتشار آثار و پیام‌های اثر بخش و پر محتوا متناسب با ماه مبارک رمضان در قالب پو ستر، موشن گرافی، پادکست به استقبال ماه مبارک رمضان خواهیم رفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فرهنگی ماه مبارک رمضان رسانه قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» نیامده رفت!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، جمعه شب، قرار بود که برنامه‌ «هفت» بعد از ماه‌ها تعطیلی، از حوالی ساعت یازده، روی آنتن زنده‌ی شبکه‌ نمایش برود. اتفاقی که با وجود رسیدن عوامل و آماده بودن گروه در استودیوی تازه‌ی برنامه رخ نداد.

بر اساس این خبر، یک مشکل فنی باعث شد تا با وجود تمام تلاش افراد حاضر در استودیو، برنامه امکان پخش پیدا نکند. این در شرایطی بود که شبکه‌ نمایش، با درج متنی، خبر از پخش قریب‌الوقوع برنامه می‌داد. اما زمان گذشت و پس از حل نشدن این مشکلِ فنی، پخش نخستین قسمت این برنامه‌ زنده پس از وقفه‌ کوتاهِ اخیر، به‌هفته‌ آینده موکول شد.

این در حالی است که روابط عمومی برنامه سینمایی «هفت»، ساعاتی پیش از این برنامه زنده اعلام کرده بود که «هفت» با اجرای بهروز افخمی و با دکوری متفاوت از همیشه، از ساعت ۲۳ دیشب جمعه ۷ اردیبهشت‌ پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد و نقد فیلم تمساح خونی با حضور امیر قادری و رضا صدیق، نقد تلماسه۲ با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و پرونده ویژه کمدی ترکیبی با حضور مسعود اطیابی برای این قسمت تدارک دیده شده بود.

هنوز توضیح رسمی درباره توقف پخش «هفت» ارائه نشده و مشخص نیست مشکل فنی این برنامه چیست.

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • «هفت» نیامده رفت!