Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندرپور گفت: شیراز می تواند در زمینه مسائل فرهنگی و اعزام هیئت های فرهنگی با سایر کشورهای عضو متروپلیس تعامل داشته باشد و تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور» امروز (شنبه 14 اردیبهشت) در دیدار با دبیرکل متروپلیس (انجمن کلانشهرهای مهم جهان) ضمن اشاره به پیشینه غنی فرهنگی این کلانشهر بیان کرد: شیراز می تواند در زمینه مسائل فرهنگی و اعزام هیئت های فرهنگی با سایر کشورهای عضو متروپلیس تعامل داشته باشد و تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار شیراز در این دیدار با تاکید بر اینکه در متروپلیس باید بستر تبادل تجربیات کلانشهرهای مهم جهان فراهم شود، افزود: ضروری است شهرها در این شبکه با یکدیگر تعامل داشته باشند تا متروپلیس بتواند به عنوان یک شبکه متشکل از کلانشهرهای جهان در سطح بین المللی با ظرفیت بیشتری نقش آفرینی کند.

 

وی به دبیرکل متروپلیس پیشنهاد داد که زمینه ای فراهم شود تا شهرداران عضو انجمن کلانشهرهای مهم جهان تجربه موفق خود در حوزه های مختلف مدیریت شهری را به یکدیگر ارائه دهند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مرحله کشوری مشهد مراسم اختتامیه نماز جمعه مراسم افتتاحیه خبرگزاری شبستان ماه رمضان روز معلم ماه مبارک رمضان شهرداری شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه‌ای باحضور فاطمه کارگران بافقی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و محمد باقر پارسائیان عضو شورای اسلامی شهر یزد و سایر دستگاه‌های دارای ماموریت پیرامون مسائل و مشکلات محلات حاشینه نشین شهر یزد در محل شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد.
 
در این جلسه ابتدا مسائل و مشکلات توسط مردم محله ارائه و پیشنهاد‌هایی مطرح و همچنین سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: سازمان‌ها با همکاری بیشتر درمنطقه حضور داشته باشند و مردم محلی نیز با شناسایی ظرفیت‌های داخل محله مشکلات محله را احصا و به مسئولین منتقل نمایند.

دیگر خبرها

  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • زباله سوزهای مدرن چطور کار می کنند؟ | تجربیات کشورهای مدرن در زمینه مقابله با پسماندهای به درد نخور
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • مانوین؛ حل مسائل جامعه با فناوری‌های فرهنگی و نوآور
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند