Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:26:36 GMT

آخرین آمار افتتاحات مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۳۰۱۰

آخرین آمار افتتاحات مسکن مهر

طبق اعلام قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده که ۲۰۰ هزار واحد آن آماده تحویل و۲۰۰ هزار واحد باقی مانده هم تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی در شورای مسکن استان همدان اظهار کرد: از مجموع ۲ میلیون و۲۰۰ هزار مسکن مهر شهری یک میلیون و۸۰۰ هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده ،۲۰۰ هزار واحد آماده تحویل و۲۰۰ هزار واحد باقی مانده هم تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس مصوبه مجلس ۱,۵۰۰ میلیارد تومان برای کمک به ایجاد خدمات زیر بنایی، انشعابات و خطوط انتقال، محوطه سازی، ایجاد مسجد و کلانتری و راه‌های دسترسی در مساکن مهر از طریق فروش اراضی در اختیار سازمان ملی و مسکن اختصاص یافته است.

سرعت‌دهی به خدمات و زیرساخت‌ها

بیشترین تعداد واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر در شهرهای پردیس، پرند و هشتگرد قرار دارد که طبق گزارش‌های میدانی، روند ایجاد خدمات زیربنایی و روبنایی این سایت‌ها سرعت گرفته است. از ۱۰ بهمن ماه سال گذشته در پردیس دو قرارداد بزرگ به ارزش ۱,۴۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد خدمات و زیرساخت‌ها از جمله مترو و راه‌های دسترسی به امضا رسید.

هم‌چنین از ۸۵ هزار واحد مسکن مهر این شهر گفته می‌شود تا کنون بیش از ۳۵ هزار مورد افتتاح و سایر واحدها تا پایان سال تکمیل می‌شود.

در پرند هم طی مراسمی در روز چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ که ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر و همچنین پروژه‌های آماده‌سازی و محوطه‌سازی افتتاح و برخی دیگر از پروژه‌ها کلنگ‌زنی شد، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت که از ۹۶ هزار واحد مسکن مهر پرند، ۷۴ هزار واحد بهره‌برداری شده است.

در هشتگرد هم از ابتدا در سال ۱۳۸۶ حدود ۴۹ هزار واحد مسکن مهر تعیین شده بود که به دلیل عدم تقاضا به ۳۹ هزار کاهش پیدا کرد. از این تعداد ۱۷ هزار مورد تحویل شده و ۶ هزار واحد نیز به پایان رسیده که در مرحله رفع نقص قرار دارد. به گفته داوود صفدری، مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد، مترو این شهر و هم‌چنین پروژه مسکن مهر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس مسکن مهر هشتگرد مسكن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

قیمت قطعی و علی الحساب خودروهای برقی وارداتی اعلام شد | چه کسانی می توانند ثبت نام کنند؟

متقاضیان فوق می توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.

توضیحات:

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ ۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.

کد خبر 849649 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی ايران خودرو

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور