Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا آقاباباگلیان سرپرست هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان امروز در مراسم پاسداشت افتخار آفرینی ورزشکاران جانباز و معلولین استان اصفهان در سال ۹۷، اظهار کرد: در سال گذشته مشکلات اقتصادی زیادی وجود داشت و کشور با آن مواجه بود؛ خوشبختانه با امکانات کم در مسابقات داخلی و خارجی افتخاراتی را کسب کردیم که این مهم به همت بلند ورزشکاران اصفهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در سال ۹۷ زیرساخت سازی خوبی انجام شد و به دنبال تجهیز بیشتر زیرساخت‌ها در سال ۹۸ هستیم، افزود: در سال جاری با هماهنگی سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری برنامه خوبی در جام مولای عرشیان ویژه ورزشکاران جانباز و معلول داریم.

سرپرست هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان با بیان اینکه حمایت باشگاه‌ها تاثیر بسزایی در پیشرفت ورزشکاران جانباز و معلول داشته است، افزود: از حضور باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن، مخابرات و نامی‌نو در این برنامه تشکر می‌کنم، اگر حمایت آن‌ها نبود، توان حضور در مسابقات را نداشتیم.

آقاباباگلیان با بیان اینکه حمایت باشگاه‌ها از ورزش جانبازان و معلولین مناسب بوده است، گفت: اگر حمایت باشگاه‌ها نبود توان مسابقه در حضور بسیاری از تورنمنت را نداشتیم این حمایت‌ها موجب می‌شود تا در رشته‌های قهرمانی گام‌های موثری را برداریم.

همچنین سید محسن سجاد مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این مراسم تجلیل، اظهار کرد: جانبازان معلمان یک جامعه هستند که دید جامعه را افزایش می‌دهند. برخی از جلسات به واسطه افراد حاضر در آن که از توانایی خاص برخوردارند، متفاوت است و این جلسات موجب رشد و تعالی در بخش امور فرهنگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزش باستانی و پهلوانی از ایران شروع شده است، تصریح کرد: رهبر انقلاب بر سه محور تاکید دارند که تهذیب نفس، ورزش و تحصیل است که ورزش برکات زیادی را در زندگی ایفا می‌کند. در آداب و رسوم غنی ایران جوانمردی در ورزش از گذشته وجود داشته است و باید این رویه ادامه یابد.

سجاد با بیان اینکه ورزش آستانه تحمل افراد را بالا می‌برد، خاطرنشان کرد: افرادی که در این مراسم حضور دارند، نماینده ۲۰ رشته ورزشی هستند که در مجموع ۲۳ مدال کسب کرده‌اند و جایگاه دوم و سوم در کشور را از لحاظ تعداد مدال به دست آورده‌اند. اصفهان در کل کشور توانسته ۱۵.۵ درصد از مدال‌های بین‌المللی جانبازان و معلولین را کسب کند.

انتهای پیام/م

  تجلیل از ورزشکاران قهرمان جانباز و معلول استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش معلولین شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس

زین الدین زیدان مهمان ویژه گرندپری میامی است.

طرفداری | زین الدین زیدان مسئول اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی بود.

در بعضی از پیست های فصل جاری فرمول یک، پیش از مسابقه اصلی یک مسابقه اسپرینت یا سرعتی نیز برگزار می شود. در مسابقه اسپرینت امروز در گرندپری میامی، مکس فرستاپن، چارلز لکرک و سرخیو پرز  به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. جوایز این افراد را زین الدین زیدان اهدا کرد.

زین الدین زیدان در کنار سه راننده برتر مسابقه اسپرینت گرندپری میامی

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس