Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@23:47:12 GMT

گل فرانک ریبری به هانوفر (بایرن مونیخ 3-1 هانوفر)

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۳۲۱۶

‍‍‍‍‍‍

گل فرانک ریبری به هانوفر (بایرن مونیخ 3-1 هانوفر).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس

آژاکس می‌خواهد اریک تن هاخ را به آمستردام برگرداند و بایرن مونیخ هم به جذب او علاقه نشان داده است.

طرفداری | اریک تن هاخ، سرمربی فعلی منچستریونایتد، در حال حاضر در مرکز یک سری گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی قرار دارد. او مورد علاقه دو باشگاه بایرن مونیخ و آژاکس است.

به گزارش تایمز، آینده اریک تن هاخ در اولدترافورد در سایه‌ای از ابهام قرار دارد و در همین حال او به گزینه مورد علاقه دو باشگاه سرشناس فوتبال اروپا، بایرن مونیخ و آژاکس تبدیل شده است. البته به نظر می‌رسد که آژاکس تمایل و اراده بیشتری به جذب سرمربی پیشین خود دارد. آژاکس، تیمی که تن هاخ بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ هدایت آن را بر عهده داشت، تمایل و اراده بیشتری به حضور دوباره او دارد. مدیر فنی آژاکس، الکس کروس، که سابقه همکاری با تن هاخ را در آژانس ورزشی SEG دارد، از طرفداران اوست و به دنبال بازگرداندن این سرمربی موفق به آمستردام است.

۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ

از سوی دیگر، بایرن مونیخ، جایی که تن هاخ در طول سال‌های 2013 تا 2015 به عنوان مربی تیم دوم در آنجا فعالیت می‌کرد، نیز به جذب او علاقه نشان داده است. توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ فارغ از هر نتیجه‌ای حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به گفته مکس ابرل، این تیم آلمانی را ترک می‌کند بنابراین سران بایرن حالا گزینه‌هایی برای نیمکت خود در ذهن دارند. کریستین فالک هم در گزارشی نام او را در بین 4 گزینه انتخابی بایرن مونیخ در کنار خولن لوپتگی، روگر اشمیت و روبرتو دزربی آورده است.

در حال حاضر هر دو باشگاه آژاکس و بایرن مونیخ منتظرند تا ببینند این سرمربی هلندی که آینده نامعلومی هم در منچستریونایتد دارد آیا در پایان فصل برای آنها در دسترس خواهد بود یا خیر؟

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • رانگنیک به بایرن نمی‌رود