Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@05:33:09 GMT

عکس تخم شپش

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۳۲۸۰

عکس تخم شپش

برای شناسایی شپش‌ها باید عکس شپش و عکس تخم شپش را ببینید تا بتوانید آن‌ها را از دیگر مواردی که ممکن است روی سرتان ظاهر شوند تشخیص دهید.

در ادامه چند عکس شپش مو و عکس تخم شپش را خواهید دید. همان‌طور که می‌بینید شپش‌ها به رنگ تیره یا قهوه‌ای هستند و طول آن‌ها ۲-۳ میلیمتر است. شپش‌های نابالغ کوچک‌تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصویر یک شپش نر بالغ (سمت راست) و یک شپش ماده بالغ (سمت چپ) وجود دارد. شپش‌ها بسیار کوچک هستند و غالبا به رنگ موها هستند.

عکس تخم شپش

در این‌جا عکس تخم شپش و پوشش آن‌ها نشان داده شده است. همان‌طور که در عکس تخم شپش مشخص است، رشک‌ها به مو می‌چسبند. رشک‌ها به اندازه ۱ میلیمتر هستند و به رنگ قهوه‌ای هستند.

مطلب مرتبط: عکس شپش مو به همراه عکس تخم شپش

شپش‌های نابالغ

این عکس شپش نابالغ نشان دهنده تفاوت اندازه بین شپش نابالغ و شپش بالغ است. شپش نابالغ بسیار کوچک است. شپش‌های نابالغ وقتی از تخم خارج می‌شوند تا زمانی که بالغ می‌شوند و به حد باروری می‌رسند حدودا ۷ روز طول می‌کشید.

 

منبع: liceremovallosangeles

منبع: فردا

کلیدواژه: شپش سر درمان شپش سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین