Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مورد اظهارات فرید بهزادی کریمی و موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن گفت: اظهارات فرید بهزادی بار حقوقی ندارد. او نظر شخصی خودش را اعلام کرده و گفته در تبریز دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود چون شانس قهرمانی پرسپولیس بالا است و این موضوع هیچ ربطی به نتیجه بازی ما مقابل سپاهان ندارد.

نصیرزاده در خصوص نگرانی عرب از بیان این اظهارات پس از باخت به سپاهان، گفت: من نمی‌دانم بالاخره ما برای تراکتورسازی بازی می‌کنیم یا برای سپاهان؟! به نظر من استرس زیاد رقابت‌ها در بالای جدول باعث شده تا اظهارات انسجام یافته نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مصاحبه کریمی را خواندم. او چیز خاصی نگفته که شایسته شکایت باشد و در واقع نظر برخی از هواداران را منعکس کرده است که ربطی به باشگاه پیدا نمی‌کند. به نظر من بهتر است تمرکز باشگاه پرسپولیس روی مسابقات آینده خودش باشد. همانطور که تمام تیم‌ها هم همین کار را انجام می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در ادامه افزود:‌ امیدوارم پیش از اینکه این مسائل را رسانه‌ای کنند کمی بیشتر روی آن فکر کنند. هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و هر تیمی که شایسته تر باشد قهرمان می‌شود. من از آقای عرب می‌خواهم که برود و مصاحبه فرید کریمی را بخواند. آن چیزی که او گفته نمی‌تواند متناسب با این مسابقه باشد. 

نصیرزاده در پایان گفت: کمیته اخلاق می‌تواند به مصاحبه‌های بعد از بازی ورود کند. اگر این کمیته می‌پذیرد، می‌توانند بروند و شکایت کنند. من توصیه‌ام این است که تمرکز تیم‌ها روی بازی‌های خودشان باشد و به حرف‌هایی که بازیکنان پس از بازی و از روی خستگی می‌زنند، توجه و حساسیت نشان ندهند. ما برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم و فقط برای آبرو و اعتبار خودمان بازی می‌کنیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس جدول باشگاه پرسپولیس پرسپولیس جدول لیگ برتر نصیرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر سپهبد کرم مصطفی یف، معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی جهت تعامل نیروهای مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا می‌باشد.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

کد خبر 6095312 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • ویدیو/ آخرین اظهارات اوسمار پیش از مصاف حساس با سپاهان
  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند