Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:04:10 GMT

حق‌وردی: حق‌ پیکان برابر فولاد سه امتیاز بود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۳۸۳۹

حق‌وردی: حق‌ پیکان برابر فولاد سه امتیاز بود

مدافع پیکان مدعی است آنها با بدشانسی از رسیدن به سه امتیاز جدال با فولاد بازماندند و در تلاش خواهند بود در دو دیدار آتی با پیروزی به رتبه بالای جدول برسند.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در دیداری که از فولاد در خوزستان پیش افتاده بود در نهایت به تساوی رضایت داد. حجت حق وردی، مدافع میانی پیکان در خصوص این دیدار می‌گوید: دیدار سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط جوی الان در خوزستان علیه تیم‌هایی است که به آنجا می‌روند. ما در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی داشتیم و امیدوار بودیم در این دیدار هم با نتیجه خوبی بازی را به پایان برسانیم. به گل هم رسیدیم اما فولاد بعد از دریافت گل فشار زیادی آورد و در نهایت روی یک غافلگیری گل تساوی را دریافت کردیم.


وی ادامه داد: با این حال می‌توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم و بدشانس بودیم. ما همچنان فصل را با امیدواری برای رسیدن به رتبه بالاتر دنبال خواهیم کرد. دو بازی پیش رو داریم و از اهداف خودمان کوتاه نخواهیم آمد. باید این روند دستیابی به امتیاز را در دو بازی آینده هم ادامه دهیم و فصل را تک رقمی و با حضور در رده میانه جدول پایان دهیم. طی یک مقطع در فصل شرایط علیه ما شد و بدشانسی و باخت‌های پیاپی ما را از مسیر دور کرد وگرنه حتی این توانایی را داشتیم که برای سهمیه بجنگیم. انشاالله در فصل آینده با قدرت بیشتری حاضر خواهیم شد.


حق وردی در خصوص دیدار هفته آینده که برابر نفت مسجد سلیمان خواهند داشت گفت: آنها از سرمربی خوبی بهره می‌برند و مهم این است که برای فرار از سقوط به دنبال پیروزی در این بازی خواهند بود و نمایش دفاعی نخواهند داشت. ما اما با انگیزه پیروزی در این بازی و رسیدن به بالای جدول حاضر خواهیم شد و یک فوتبال جوانمردانه را به نمایش می‌گذاریم.

 

پیکان حجت حق وردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم

کریستیانو رونالدو پس از هت تریک در دیدار برابر الوحده در لیگ حرفه‌ای عربستان پیامی منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به پیروزی 6 بر صفر در هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الوحده واکنش نشان داد.

رونالدو نوشت: من احساس فوق‌العاده‌ای دارم، به لطف تیم و هواداران!

پیروزی 6 گُله النصر با هت‌تریک رونالدو

در این دیدار کریستیانو رونالدو با هت‌تریک، پیروزی قاطعی را برای تیمش به ارمغان آورد.

تیم فوتبال النصر ریاض در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره