Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:34:02 GMT

دشتی به دنبال جبران حسرت بزرگ برابر مظاهری

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۳۹۱۷

دشتی به دنبال جبران حسرت بزرگ برابر مظاهری

علی دشتی در آخرین دیداری که سایپا با علی دایی پشت سر گذاشت، به پست تهاجمی بازگشت تا یکی از روزهای پرخطر را روی دروازه حریفان داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، وینگر تکنیکی و گلزن سایپا که در این فصل نمایش درخشانی در ترکیب نارنجی‌پوشان از خود به جا گذاشته، در دیدار با ذوب آهن بعد از مدت‌ها به پست تخصصی‌اش بازگشت و عملکرد خوبی در فاز تهاجمی این تیم به جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دشتی که در زمان حضور در پارس جنوبی جم نیز نشان داده بود در فاز تهاجمی با سود بردن از قدرت تکنیکی و حمل توپ و ضربات به دروازه قادر به ارائه عملکرد مناسبی است، طی چند دیدار اخیر از سوی علی دایی به عنوان دفاع راست به کار گرفته شده بود.

 

این بازیکن اما در دیدار با ذوب آهن که با برتری دو گله سایپا همراه بود، بار دیگر به پست وینگر منتقل شد و بارها روی دروازه حریف خطرساز شد. جدی‌ترین حمله او روی فرار از میانه میدان و تک به تک شدن با رشید مظاهری رقم خورد که در ضربه آخر با کامیابی او همراه نبود و گلر ذوبی‌ها با واکنشی دیدنی مانع از گلزنی‌اش شد.
دشتی در بازی فردا و برابر پدیده شهر خودرو امیدوار است با حضوری دوباره در فاز تهاجمی تیمش بتواند اینبار جشن گل خود را برپا کند و باید دید مدافعان پدیده این اجازه را به او خواهند داد یا خیر.

علی دشتی سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی دشتی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست

 باشگاه الاتحاد عربستان در کمین ۹ مربی مطرح و بزرگ اروپایی است تا هدایت این تیم بزرگ آسیایی را به یکی از آنه بسپارد.

به گزارش ایرنا، باشگاه الاتحاد با وجود هزینه‌های هنگفت در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان بزرگی چون کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو و ژوتا، به هیچ عنوان نتوانست در فصل جاری فوتبال عربستان به توفیقی دست یابد و در تمام رقابت‌ها، قافیه را به الهلال و النصر باخت.

حتی پس از گذشت هفته‌های نخستین لیگ عربستان، مسئولان باشگاه الاتحاد در تصمیمی غیر منتظره به همکاری با نونو اسپیریتو، مربی پرتغالی پایان داده و مارچلو گایاردو آرژانتینی را پس از عملکرد درخشان در ریورپلاته، به‌عنوان سرمربی تیم عربستانی انتخاب کردند.

این جابه‌جایی هم سودی نداشت و الاتحاد پس از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا، در تمامی جام‌های داخلی هم ناکام ماند. حالا سران باشگاه الاتحاد ۹ مربی بزرگ و مطرح اروپایی را در فهرست خود دارند تا یکی از آنها را برای فصل جدید استخدام کنند.

یورگن کلوپ، توماس توخل، هانسی فیلیک، زین‌الدین زیدان، خوزه مورینیو، آنتونیو کونته، گنارو گتوسو، گراهام پاتر و یولین لوپتگی گزینه‌های مد نظر این باشگاه هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است