Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@21:52:40 GMT

افزایش قیمت انواع نان یارانه‌ای در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۴۰۳۳

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، داوود شهرکی افزود: این قیمت‌ها از امروز 14 اردیبهشت‌ماه ابلاغ شده و توسط نانوایان قابل اجرا است.

وی بیان کرد: طبق تعرفه جدید هر قرص نان سنگک ماشینی با وزن چانه 400 گرمی 660 تومان، سنگ سنتی با همین وزن 715 تومان و نان لواش تنوری عراقی و سنتی با وزن چانه 200 گرم 275 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین قیمت جدید نان لواش ماشینی بالشتکی با وزن چانه 220 گرم و لواش ماشینی دوار با وزن چانه 230 گرم 275 تومان و لواش ماشینی اتومات با وزن چانه 160 گرم 220 تومان اعلام شد.

وی بیان کرد: نرخ جدید نان بربری، فری ماشینی و تافتون سنتی و ماشینی با وزن 450 گرم هر قرص 550 تومان و تافتون دستگاهی (انبوه پز) با وزن چانه 900 گرم 1100 تومان قیمت گذاری شده است.

شهرکی با اشاره به قیمت‌های جدید آرد تحویلی درب کارخانه به نانوایان نیز گفت: از امروز هر کیلوگرم آرد نیز به قیمت 800 تومان به نانوایان عرضه خواهد شد.

وی از مردم خواست نان مورد نیاز خود را تنها با قیمت‌ های اعلام شده خریداری کنند و به هیچ وجه حاضر به پرداخت مبلغی بیشتر از میزان اعلام شده در نانوایی های یارانه ای نشوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: چنانچه شهروندان تخلفی مشاهده کردند مراتب را به سامانه 124 سازمان صمت اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی نان یارانه ای سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی