Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:43:24 GMT

راه ارتباطی خلخال - پونل باز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۴۱۵۶

راه ارتباطی خلخال - پونل باز شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: راه ارتباطی خلخال مسدود شده از برف خلخال - پونل در استان گیلان باز و تردد خودروهای سبک در این مسیر ارتباطی برقرار شد.

علی رحمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جاده به علت انسداد فصلی ، ریزش کوه و نبود ایمنی کافی مسدود شده بود که با تلاش چند روزه عوامل راهداری بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: برای بازگشایی جاده پونل - خلخال 350 هزار متر مکعب برفروبی توسط راهداران استان انجام شد.
محمدرضا نازک افزود: با تلاش مستمر گروه های عملیاتی در حوزه شهرستان های تالش و رضوانشهر و اجرای عملیات مستمر برفروبی در جاده پونل - خلخال این مسیر پس از 20 روز تلاش بی وقفه راهداران بازگشایی شد.
وی با بیان اینکه به علت آسیب دیدگی تعدادی از پل های واقع در این مسیر در حوزه گیلان ، مسیر باز شده تنها برای تردد خودروهای سبک امکان پذیر است، اظهار داشت: از تردد خودروهای سنگین تا اطلاع ثانوی جلوگیری می شود.
راه ارتباطی خلخال - پونل در استان گیلان از پاییز سال گذشته به دنبال ریزش کوه ، بارش سنگین برف و نبود ایمنی کافی مسدود شده بود.
شهرستان خلخال ، استان اردبیل را به استان گیلان متصل می کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل 2 راه ارتباطی استان های اردبیل و گیلان می باشد.
7119/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راه خلخال به پونل رحمتي پونل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد