Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@11:20:06 GMT

کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان استان مرکزی تامین شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۴۴۹۳

کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان استان مرکزی تامین شد

اراک - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان تامین شد.

به گزارش ایرنا، سعید فرخی عصر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: مشکلاتی در خصوص واردات شکر و کارخانه های استان اصفهان و یزد به وجود آمد اما این کالا از استان همدان خریداری و تا فردا وارد استان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برنج مورد نیاز استان نیز خریداری و وارد استان شده و هماهنگی های لازم با شرکت های تعاونی استان در خصوص تامین روغن نیز انجام شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه کمیته احتکار سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی تشکیل شده است، عنوان کرد: 25 تیم ویژه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و تیم های اتاق اصناف برای نظارت هر چه بیشتر بر بازار کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان فعال شده است.
فرخی افزود: برخورد قاطعانه با گرانفروشی، کم فروش و عدم درج قیمت و احتکار چهار اولویت اصلی تیم های بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی است.
وی بیان کرد: سامانه تلفنی 124 به طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و یا احتکار را از این طریق اعلام کنند.
بیش از 70 هزار واحد صنفی در استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تامين كالاهاي اساسي استان مركزي ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

کد خبر 6090316

دیگر خبرها

  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است