Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار مهم در کشور‌های مختلف پیگیری می شود تا تکلیف دیگر مدعیان برای کسب جام در کشور هایشان مشخص شود.

لیگ برتر جزیره / هفته سی و هفتم

رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره در هفته سی و هفتم شاهد برگزاری چند دیار مهم است که در یکی از مهم‌ترین آن‌ها تیم فوتبال منچستر یونایتد در یک دیدار خارج از خانه به مصاف هادرسفیلد می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سولسشر که تیم ششم جدول رده بندی هستند شانس آن را دارند تا برد در بازی امروز و بازی‌های پیش رو جایگاهشان تا رتبه سوم جدول ارتقا دهند. هادرسفیلد، اما در انتهای جدول است و سقوطش به دسته پایئن‌تر قطعی شده است، بنابراین شیاطین سرخ کار اسانی در این بازی دارند.

تیم فوتبال چلسی در دیدگر دیدار امروز میزبان واتفور د است. شاگردان ساری که این روز هابرای رسیدن به فینال لیگ اروپا در تلاش هستند امیدوارند بتوانند با کسب برد در این بازی‌های پایانی رتبه شان در جدول رده بندی را حفظ کنند.

آبی پوشان لندن این روز‌ها با ۶۸ امتیاز تیم دوم جدول رده بندی هستند. در طرف مقابل واتفورد با ۵۰ امتیاز تیم دهم جدول است و تلاش می‌کند تا با کسب نتایج درخشان در بازی‌های باقی مانده جایگاهش در جدول رده بندی را افزایش دهد.

آخرین دیدار امروز رقابت‌های لیگ جزیره میان تیم‌های آرسنال و برایتون است. آرسنالی‌ها که در آخرین بازی خود در نیمه نهایی لیگ اروپا توانتند با ۳ گل وانسیا را شکست دهند و تا حدودی حضورشان در فینال را قطعی کنند با خیال آسوده‌ای به این میدان می‌آیند و به طور قطع تلاش می‌کنند تا لیگ جزیره را با جایگاه بهتری به پایان برسانند.

توپچی‌های لندن این روز‌ها با ۶۶ امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی هستند و رقابت زیادی با چلسی، تاتنهام و منچستر یونایتد برای جایگاه‌های بالای جدول دارند.

تیم فوتبال برایتون که علیرضا جهانبخش ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد این روز‌ها خیال اسوده تری دارد و شانس بالایی برای باقی ماندن در لیگ جزیره دارد آن‌ها با این حال امیدوارند تا با کسب امتیاز در این بازی از منطقه خطر دور شوند.

برنامه دیدار‌های امروز لیگ جزیره

چلسی - واتفورد (۱۷:۳۰)

هادرسفیلد - منچستر یونایتد (۱۷:۳۰)

آرسنال - برایتون (۲۰:۰۰)

لالیگا اسپانیا / هفته سی وششم

رقابت‌های هفته سی و ششم لالیگا از دو روز پیش آغاز شد و امروز با برگزاری ۵ دیدار به پایان می‌رسد. تیم فوتبال رئال مادرید در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب لالیگا میزبان ویارئال است. آن‌ها این روزها شرایط خوبی ندارند و تلاش می‌کنند تا در این هفته‌های پایانی با کسب بهترین نتایج جایگاهشان را بهتر کنند.

برنامه دیدار‌های امروز لالیگا

ختافه - خیرونا (۱۴:۳۰)

ایبار - بتیس (۱۶:۳۰)

رئال مادرید - ویارئال (۱۸:۴۵)

وایادولید - بیلبائو (۲۱:۰۰)

اوئسکا - والنسیا (۲۳:۱۵)

سری آ ایتالیا / هفته سی و ششم

رقابت‌های هفته سی و ششم سری آ ایتالیا از دو روز گذشته با دیدار تیم‌های فوتبال یوونتوس و تورینو آغاز شد و امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود. تیم فوتبال ناپولی که به نوعی عنواتن نایب قهرمانی اش در رقابت‌های امسال قطعی شده است باید در این هفته و در یک بازی خانگی میزبان کالیاری است.

آ اس رم هم در یک دیدار حساس دیگر باید در دیداری خارج از خانه به مصاف جنوا برود. رمی‌ها با ۵۸ امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی هستند و رقابت زیادی با تیم‌هایی جون اینتر میلان، آتلانتا و تورینو برای عنوان‌های سوم دارد.

برنامه دیدار‌های این هفته رقابت‌های سری آ ایتالیا

امپولی - فیورنتینا (۱۵:۰۰)

لاتزیو - آتلانتا (۱۷:۳۰)

پارما - سمپدوریا (۱۷:۳۰)

ساسولو - فروزینونه (۱۷:۳۰)

جنوا - رم (۲۰:۳۰)

ناپولی - کالیاری (۲۳:۰۰)

بوندس لیگا آلمان / هفته سی و دوم

رقابت‌های بوندس لیگا امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود و که تیم فوتبال شالکه در یکی از مهم‌ترین‌های آن به مصاف آگزبورگ می‌رود. شالکه ای‌ها این روز‌ها شرایط خوبی ندارند، اما در هفته گذشته و با برد دورتموند بهتر شدند و امیدوارند با برد در بازی امروز به شرایط بهتری هم برسند.

برنامه امروز رقابت‌های بوندس لیگا

شالکه - آگزبورگ (۱۶:۰۰)

فرایبورگ - دوسلدورف (۱۸:۰۰)

بایر لورکوزن - فرانکفورت (۲۰:۳۰)

لوشامپیونه فرانسه / هفته سی و پنجم

رقابت‌های هفته سی و پنجم لالیگا امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود که تیم‌های فوتبال لیون و موناکو در دو دیدار مهم به مصاف حریفانشان می‌روند. موناکو این روز‌ها شرایط خونبی ندارد برای بهبود شرایطش نیازمند پیروزی در این بازی است و لیون هم امیدوارتر است در این هفته‌ها بتواند خودش را به رتبه دوم جدول برساند.

برنامه این هفته رقابت‌های لوشامپیونه

مون پلیه - آمیان (۱۷:۳۰)

نانت - دیژون (۱۷:۳۰)

تولوز - رن (۱۷:۳۰)

موناکو - سنت اتین (۱۹:۳۰)

لیون - لیل (۲۳:۳۰)

بیشتر بخوانید:

مصاف حساس یوونتوس و تورینو در دربی دلاموله / جدال اورتون و برنلی در لیگ جزیره

جدال نفسگیر چلسی و لیورپول / ناپولی به دنبال کم کردن فاصله با یوونتوس

آرسنال ۲ - نیوکاسل ۰/جهش بلند توپچی‌ها به رتبه سوم

پیروزی اورتون در خانه وست هم

بی تفاوتی سرمربی آبی پوشان نسبت به آینده تیم لیگ برتری

نگاهی به آمار و ارقام سرخابی‌ها پیش از بازی جام حذفی

درخواست سر مربی آبی ها از هافبک مطرح برای تمدید قرارداد

مصاف نفسگیر چلسی و منچستر یونایتد / بایرن باشکست نورنبرگ صدرنشینی خود را تثبیت می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو دیدار حساس و تعیین کننده رقابت‌های لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی، امروز استقلال در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. مسابقه‌ای که برای آبی پوشان از اهمیت بالایی برخوردار است و در سمت مقابل نیز، حمید مطهری امیدوار است در نخستین تجربه خودروی نیمکت تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر، سربلند از زمین خارج شود.

دیدار امروز استقلال و تراکتور تنها به نبرد میان دو تیم خلاصه نمی‌شود چرا که ۲ پاسور برتر لیگ برتر، امروز در جدالی هیجان انگیز و مهم با هم روبرو خواهند شد. جایی که ابوالفضل جلالی از استقلال و ریکاردو آلوز از تراکتور با ثبت 9 پاس گل، در رتبه نخست مشترک قرار دارند.

در بازی دور رفت، جلالی پاس گل دوم تیمش را برای گوستاوو بلانکو ارسال کرد ولی آلوز به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز، در زمین بازی حضور نداشت. حالا این دو بازیکن سخت تلاش می کنند تا با گلسازی برای تیمشان، رتبه اول جدول را به تنهایی در اختیار بگیرند.

نزدیک ترین تعقیب کننده این دو بازیکن، دانیال اسماعیلی فر است که او به دلیل محرومیت، بازی امروز پرسپولیس برابر سپاهان را از دست داده و این فرصت خوبی برای آلوز و جلالی است تا فاصله خود را در جدول بهترین پاسورهای لیگ افزایش داده و در نهایت این عنوان ارزشمند را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند