Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را با نشانه‌های هک شدن کامپیوتر آشنا کند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، این روزها که امنیت سایبری و حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران از اهمیت روزافزونی برخوردار شده است، محققان متعددی با تحت بررسی قرار دادن موضوعات و موارد مختلف، به بررسی حفره‌های امنیتی موجود در اپلیکیشن های مختلف می‌پردازند و با آگاهی بخشیدن به کاربران، سعی دارند که آنها را در حفاظت از اطلاعات شخصی خود مطلع کرده و به شرکت‌های توسعه دهنده اپلیکیشن‌های مذکور هشدار دهند وضعیت امنیت سایبری خود و خدمات خود را بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، اینفوگرافی پیش رو برخی نشانه‌های هک شدن کامپیوتر را معرفی می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علم فناوری نوین اینفوگرافی کامپیوتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابر کامپیوتر مورینیو در نقش انسان!

به گزارش ورزش سه، یکی از تیم‌هایی که قرار است فصل آینده را در سطح اول فوتبال انگلیس بگذارند، ایپسویچ تاون است که با حضور دستیار سابق اوله گونار سولسشر و ژوزه مورینیو در منچستریونایتد، اکنون به لیگ برتر رسیده است.

این تیم پس از ساوتهمپتون، نورویچ واتفورد چهارمین تیمی است که از دسته سوم فوتبال انگلیس هر فصل خودش را به سطح بالاتر رسانده و اکنون به لیگ برتر می‌رسد.

با این حال شرایط این صعود بسیار خاص است که چرا ایپسویچ از نظر ارزشگذاری ترنسفرمارکت، شانزدهمین تیم ارزشمند این لیگ است و نسبت به لسترسیتی که توانست به عنوان تیم قهرمان صعود کند و گران‌ترین تیم تاریخ این لیگ را در اختیار داشت، 160 میلیون یورو اختلاف ارزش دارد!

مک کنا در دوران تصدی‌گری مورینیو و اوله گونار سولسشر با بازیکنان جوان منچستریونایتد ارتباط بسیار خوبی داشت و زمانی که اوله جانشین مک کنا شد، سرمربی نروژی از دانش و اطلاعات دستیارش بسیار شگفت زده شده بود. او در مقطعی از فصل درباره توانایی‌های او گفت: زمانی که وارد باشگاه شدم، 2 ساعت با مک کنا صحبت کردم و مدام به این فکر می‌کردم که او چه میزان فرد بادانش و توانمندی است. من روزهای زیادی را با او گذراندم و اگر او نبود، کار کردن در منچستریونایتد بسیار سخت‌تر می‌شد. او همه جزئیات را با بالاترین اطلاعات ممکن در ذهن داشت و برای من یک انسان بود که در نقش کامپیوتر فعالیت می‌کرد!

با این حال مک کنا مورد توجه باشگاه برایتون قرار گرفته تا در صورت جدایی روبرتو دی زربی از این تیم، او را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کنند ولی با این عملکرد مک کنا با ایپسویچ تاون، یک عملکرد خاص و به یاد ماندنی در تاریخ فوتبال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • جمهوری‌خواهان آمریکا: رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی‌اش نگهداری می‌کرد
  • ابر کامپیوتر مورینیو در نقش انسان!
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • گول پیامک‌های جعلی را نخورید
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • نگاه تقریبی شیخ بهایی، وجه امتیاز او به شمار می‌رفت
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!