Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@17:28:43 GMT

بازیگر جوان بخاطر نقشش با ضربات چاقو سلاخی شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۵۲۲۹

بازیگر جوان بخاطر نقشش با ضربات چاقو سلاخی شد! +عکس

فرانگر: بازیگر اوکراینی که در فیلمی درباره جوانان خلافکار سازمان یافته ناپلی ایفای نقش کرده بود با ضربه چاقو زخمی شد.

این بازیگر ۱۸ ساله اوکراینی آرتم تکاشوک نام دارد و در فیلم ایتالیایی پیرایا‌ها در نقش یک نوجوان مسلح که مواد مخدر خرید و فروش می‌کرد به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم از روی رمانی نوشته روبرتو ساویانو روزنامه نگار و کارشناس امور مافیا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکاشوک در نیمه شبی در هفته گذشته همراه با دوستش بود که مورد اصابت دو ضربه چاقو قرار گرفت و دوستش یک ضربه چاقو خورد که هیچ کدام از ضربات کشنده نبودند.

پلیس می‌گوید بعید نیست که انگیزه این جرم ایفای نقش تکاشوک در فیلم پیرایا‌ها بوده باشد، فیلمی که در فوریه سال جاری برنده‌ی جایزه خرس نقره‌ای بهترین فیلمنامه در ۶۹ امین جشنواره سینمایی برلین شد و قرار است این تابستان در سالن‌های سینمای اروپا به نمایش درآید.

گفتنی است انجمن راست افراطی ایتالیا از قانون مقابله با پدیده نوجوانان خلافکار حمایت می‌کند، به موجب این قانون سن پیگیری اعمال مجرمانه باید از۱۴ سال به ۱۲ سال سن برسد.

بنا رصد ملی کودکان و نوجوانان ۵/۶ درصد از نوجوانان ناپل عضو باند خلافکار گومورا هستند.

شایان ذکر است که در شصت و نهمین جشنواره سینمایی برلین، جایزه خرس نقره‌ای بهترین فیلمنامه به موریتزیو بروچی، کلودیو جوانزی و روبرتو ساویانو برای فیلم ایتالیایی پیرایا‌ها به کارگردانی کلودیو جووانزی رسید. این فیلم با بازی فرانچسکو دی ناپلی، آرتم، ویویانا آپرئا و... درباره گروهی از جوانان خلافکار اهل ناپل است.

فیلم از روی رمانی نوشته روبرتو ساویانو ساخته شده است. لازم به ذکر است روبرتو ساویانو نویسنده و روزنامه نگار که در زمینه مافیا تحقیق می‌کند در سال ۲۰۰۸ میلادی زمانی که ۲۹ ساله بود به خاطر نوشتن کتاب گومورا، در خفا و تحت مراقبت ۲۴ ساعته پلیس زندگی می‌کرد.

از قرار معلوم افراد باند اوباش شهر زادگاهش که به کامورا مشهورند، تصمیم گرفته بودند او را به خاطر موفقیت چشمگیر این کتاب که او آن را بر اساس تحقیقات خودش نوشته بود، تنبیه کنند.

۱.۲ میلیون نسخه از این کتاب در ایتالیا به فروش رسید و کتاب به بیش از ۴۲ زبان ترجمه شد و اقتباس سینمایی از آن کتاب که نامزد جایزه اسکار هم شده بود، باعث خشمگین‌تر شدن مافیای ایتالیا شد و آن‌ها می‌خواستند ساویانو و محافظانش را هر چه زودتر بکشند!

منبع: فردا

کلیدواژه: افراد ناشناس قتل بازیگر چاقو عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۷ گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه ۶۲ هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا ۷۶ امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول ۷۴ امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به ۲۶ اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

این دوازدهمین باخت برایتون در ۱۴ مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)