Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرماندار اهواز با بیان اینکه وضعیت این شهر عادی شده است، گفت: بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های اجرایی طبق آنچه به آن‌ها ابلاغ شده است کارها را صورت می‌دهند. پرداخت وام‌های بلاعوض به خسارت دیدگان نیز چند روزی است که آغاز شده است. جمال عالمی‌نیسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین وضعیت شهر اهواز پس از سیل اخیر بیان داشت: بخش اسماعیلیه، بلوار ساحلی و ۱۳ روستای بخش بامدژ، مسیر تصفیه شکر و رودخانه‌های کرخه، دز و کارون درگیر سیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه ۱۳ روستای بامدژ اهواز دچار آبگرفتگی کامل شده بودند، که هم اکنون آبگرفتگی‌ها برطرف شده است، افزود: مهمترین اقدام فعلی، اسکان روستائیان است. در برخی مناطق  همه ساکن شدند.   فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: راه اندازی زیرساخت‌های روستایی مانند آب، برق و گاز هم در دست انجام بود که هم اکنون، برق و راه‌های مواصلاتی‌ همه روستاها وصل شده است. هنوز در بخش وصل مجدد آب، مقداری کار داریم.
عالمی نیسی یادآورشد: در شهر اهواز مهمترین مشکل بازگشایی خیابان‌های ساحلی بود، جمع شدن آب در سطح زیرگذر پل‌ها در این منطقه، باعث ایجاد ترافیک در سطح شهر اهواز شده بود که در دو - سه نقطه مشغول کار هستیم که اگر مشکل حل شود، در چند روز آینده در مسیر تردد و ترافیک نیز مشکلی نداریم.
وی اظهار داشت: در بخش فاضلاب شهر اهواز نیز به‌ خاطر سیل، مشکلاتی پیش آمد که وضعیت چندین نقطه در شهر بحرانی بود که با فروکش کردن آب و با کمک پمپ‌ها، کار‌ها رو به راه و مشکلات حل شد. روی لوله‌هایی هم که دچار شکستگی شدند با مرور زمان تعمیرات صورت گرفته و وارد مدار خواهند شد.   عالمی نیستی با بیان اینکه اهواز وضعیت عادی یافته است، افزود: نقاطی که در حاشیه شهر اهواز هم، دچار آبگرفتگی شده بودند مشکل‌شان حل شد. هفته گذشته هم یک نمایشگاه اساس منزل و مبلمان برگزار شد.
فرماندار اهواز تاکید کرد: بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های اجرایی طبق آنچه به آنها ابلاغ شده، کار‌ها را صورت می‌دهند. پرداخت وام‌های بلاعوض به خسارت دیدگان نیز چند روزی است که آغاز شده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرماندار اهواز سیل در خوزستان زیرساخت های روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون نیز در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت