Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:26:02 GMT

طرح ضیافت الهی در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۵۴۳۷

طرح ضیافت الهی در قزوین آغاز شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت: طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و برخی مساجد استان آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی مجیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در 63 بقعه متبرکه (امامزاده) و برخی مساجد استان قزوین اجرا می شود.
وی اظهار داشت: در قالب این طرح برنامه های معنوی مختلفی در سطح امامزاده ها و مساجد استان برگزار می شود که تفسیر و ترتیل خوانی روزانه قران از جمله آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین افزود: روحانیون و مفسران قران کریم نیز در قالب این طرح در بقاع متبرکه و مساجد حضور یافته و ضمن اقامه نمازهای یومیه به شکل جماعت، به بیان احکام و احادیث پرداخته و پاسخگوی سوالات دینی شهروندان خواهند بود.
این مسئول همچنین از برپایی 15 خیمه معرفت به مناسبت ماه مبارک رمضان در امامزاده های شاخص قزوین خبر داد و گفت: در این خیمه ها با حضور کارشناسان دینی به شهروندان خدماتی همچون مشاوره خانواده و ازدواج و تربیت کودکان ارایه می دهند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با بیان اینکه در برخی شب های ماه مبارک رمضان نیز برنامه هایی فرهنگی در قالب جشن رمضان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه ها بقاع متبرکه را به قطب فرهنگی تبدیل می کند که از تاکیدات و مطالبات مقام معظم رهبری به شمار می رود.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مذهبي طرح ضيافت الهي ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین رویداد رویداد «دختران حاج قاسم» بعد از ظهر شنبه توسط تبلیغات اسلامی قزوین در رامسر آغاز شد.

در این رویداد که به مدت سه روز در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر از مقطع متوسطه دوم حضور دارند.

این رویداد چهارمین رویداد آموزشی و با هدف توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی دختر قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 6090265

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین