Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@00:53:56 GMT

ابراز نگرانی شدید سازمان ملل از اوضاع غزه

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۵۶۴۲

به گزارش فارس، «نیکلای ملادینوف» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه روز شنبه طی بیانیه‌ای از تشدید اوضاع در نوار غزه به شدت ابراز نگرانی کرد.

وی طی  بیانیه اعلام کرد: به شدت از تشدید خطرناک اوضاع در غزه و از دست رفتن غم انگیز زندگی تعدادی نگران هستیم. سازمان ملل در حال همکاری با مصر و تمامی طرف‌ها برای آرام کردن اوضاع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمامی طرف‌های درگیری می‌خواهیم که فورا تنش‌ها را کاهش داده و به تفاهمی که طی چندماه گذشته وجود داشته بازگردند. کسانی که به دنبال نابودی این تفاهمات هستند مسئول درگیری هستند که پیامدهای وخیمی را برای تمامی طرف‌ها خواهد داشت.

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند خاورمیانه در ادامه افزود: ادامه مسیر کنونی تشدید تنش‌ها به سرعت دستاوردهای اخیر را از بین برده و فرصت راه حل طولانی بحران را از بین خواهد برد.  این چرخه بی پایان خشونت باید پایان یابد و تلاش‌ها برای یک راه حل سیاسی بحران در غزه افزایش یابد.

وی تاکید کرد: خشونت‌های کنونی پیشرفت چشمگیری که طی هفته‌های اخیر برای کاهش رنج‌های مردم غزه، برداشته شدن محاصره این منطقه و پشتیبانی از آشتی میان فلسطینیان بوده را به خطر خواهد انداخت.

روز شنبه گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه، در واکنش به حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان شرکت کننده در راهپیمایی جمعه این هفته، سه نظامی صهیونیست را هدف قرار داده و آنها را مجروح کردند و بر اساس اخبار منتشر شده، در پی شلیک ده‌ها موشک به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه دست کم 13 صهیونیست مجروح شده‌اند. جراحت برخی از این افراد شدید گزارش شده است.

این پاسخ گروه‌های مقاومت بعد از آن صورت گرفت که نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت فلسطینیان در نوار غزه آتش گشودند و طی آن چند نفر را زخمی کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات در آمریکا به نسل کشی فلسطینیان

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075611 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • اعتراضات در آمریکا به نسل کشی فلسطینیان
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها