Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@17:25:46 GMT

ترکیه خواستار اقدام جهانی علیه رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۵۶۸۹

ترکیه خواستار اقدام جهانی علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای حملات کور رژیم صهیونیستی به نوار غزه را که در آن بسیاری از فلسطینی ها شهید یا زخمی شدند، به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: حملات کور اسرائیل به غزه را که باعث شده بسیاری از مردم بی گناه جان خود را از دست داده یا مجروح شوند و همچنین ساختمان خبرگزاری آناتولی را هدف قرار داده، به شدت محکوم می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت خارجه ترکیه همچنین از جامعه بین المللی خواست که برای کاستن از تنش هایی که به دلیل «اقدامات نامتناسب» رژیم صهیونیستی افزایش یافته، اقدام کند.

پیشتر رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه، در پیامی توئیتری نوشت: ترکیه و خبرگزاری آناتولی با وجود این حملات به آگاه کردن جهانیان درباره تروریسم و ظلم های اسرائیل در غزه و دیگر مناطق فلسطین ادامه می دهند.

به نوشته تارنمای خبرگزاری آناتولی، جنگنده های رژیم صهیونیستی شنبه شب 5 راکت به ساختمان این خبرگزاری در نوار غزه شلیک کردند که باعث تخریب کامل آن شد اما خسارات جانی در پی نداشت.

در پی حملات دو روز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون دست کم 8 تن از جمله یک مادر و کودک به شهادت رسیده و ده ها تن نیز زخمی شده اند.

بالگردهای رژیم صهیونیستی عصر جمعه با بمباران مرکز نوار غزه موجب شهادت چهار شهروند فلسطینی و زخمی شدن 3 نفر دیگر شدند.

در همین حال روز جمعه دو نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر تیراندازی در غزه زخمی شدند و این رژیم به بهانه این اقدام دست به بمباران غزه زد.

غزه از 13 سال پیش در محاصره نظامیان رژیم صهیونیستی است و در این مدت از ورود غذا و دارو به آن جلوگیری می کنند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر مناطقی را در شهر رفح بمباران کردند که بر اثر آن تا این لحظه ۲۶ فلسطینی به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند.

تعدادی از شهدا زن و کودک هستند. بنابر اعلام منابع محلی، جنگنده‌های اسرائیلی ۱۱ خانه را در این دور از حملات خود در رفح، بمباران کرده اند.

این در حالی است که از صبح امروز اخباری در زمینه طرح رژیم صهیونیستی برای تخلیه شرق رفح نیز شنیده شده است.

براین اساس، ارتش رژیم صهیونیستی تخلیه مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است. ارتش صهیونیستی اعلام کرده در این مرحله قصد جابجایی ۱۰۰ هزار نفر از افراد حاضر در این منطقه را دارد.

کد خبر 6098108 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی