Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@02:45:26 GMT

اشک های محمد صلاح دنیا را به گریه انداخت+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۵۷۰۳

به گزارش پارس نیوز، 

امشب لیورپول در خانه نیوکاسل به پیروزی مهمی دست یافت و موفق شد با برتری 2-3، نبرد قهرمانی را به هفته آخر کشانده و منتظر لغزش منچسترسیتی باشد.  اما خبر تلخ برای لیورپول، مصدومیت محمد صلاح در نیمه دوم این دیدار بود. محمد صلاح که در نیمه اول یکی از گل های مرسی سایدی ها را به ثمر رسانده بود، در نیمه دوم آسیب دید و به همین دلیل با برانکارد از زمین خارج شد تا نگرانی هواداران لیورپول در مورد بازی های حساس بعدی این تیم افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بازی با تساوی 2-2 در جریان بود، مارتین دوبرووکا، دروازه بان نیوکاسل، در تلاش برای مهار یک توپ بلند، برخورد شدیدی با صلاح داشت و باعث سرنگونی او شد.

 

 


 

محمد صلاح امشب با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد تا در فاصله کوتاه تا دو دیدار حساس برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان و ولورهمپتون در هفته پایانی لیگ برتر، تردیدها در مورد شرایط او بیشتر شود.

 

این برخورد برای لحظاتی باعث بیهوشی صلاح شد و همین مسئله نگرانی شدید بازیکنان دو تیم را به همراه داشت.  داور بلافاصله بازی را قطع کرد و تیم پزشکی لیورپول وارد زمین شد و بعد از تثبیت شرایط ستاره مصری، او را که در حال اشک ریختن بود، از زمین بیرون بردند. در کنار زمین هم یورگن کلوپ برای لحظاتی سراغ ستاره تیمش رفت و به او دلداری داد.

 

محمد صلاح فصل قبل و در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید نیز بعد از برخورد با سرخیو راموس چنین شرایطی داشت و حدود یک ماه نیز از میادین دور بود.

 

 

 

البته برخی منابع غیررسمی از جمله بین اسپورت مدعی شدند مصدومیت ستاره مصری چندان جدی نیست و وی می تواند تیمش را در بازی های بعدی همراهی کند.

 

لیورپول سه شنبه شب و در دیداری سرنوشت ساز میزبان بارسلونا در استادیوم آنفیلد بوده و امیدوار به رقم زدن معجزه و جبران شکست سنگین دور رفت است؛ اتفاقی که در صورت غیبت محمد صلاح بعید تر از حالا نیز به نظر می رسد.

 

همچنین یورگن کلوپ اعلام کرد بابی فرمینو که امشب نیز برابر نیوکاسل غایب بود، در دیدار سه شنبه شب نیز نمی تواند برابر بارسلونا حاضر شود تا نگرانی ها در مورد آرایش خط حمله لیورپول به اوج برسد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زمین بازی دروازه بان بارسلونا لیگ قهرمانان رئال مادرید بازی دروازه بان رئال مادرید گریه لیگ قهرمانان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شنبه بعد از ظهر ورزشگاه وستهم شاهد ‏اتفاقی عجیب بود: درگیری محمد صلاح با سرمربی‌اش یورگن کلوپ. ‏درحالی‌که به نظر می‌رسید دو طرف سعی در بی‌اهمیت دادن حادثه ‏داشته باشند صلاح بعد از بازی به خبرنگاران گفت: "اگر صحبت کنم ‏آتش به پا می‌شود". ‏

به گزارش ورزش سه، صلاح به خاطر درگیری لفظی با کلوپ با انتقادهای زیادی مواجه شد. ‏اکثر منتقدان می‌گفتند او درست زمانی که کلوپ در آستانه جدایی‌ ‏است جرئت پیدا کرده مقابل او قد علم کند و این جوانمردانه نیست. ‏برخی از کارشناسان از جمله جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، ‏مدعی بود کلوپ از اینکه صلاح برای به میدان رفتن معطل کرده ‏عصبانی بوده و از او انتقاد کرده است. ‏

امروز اسپورت بایبل با استخدام یک لب‌خوان حرفه‌ای برای اولین بار ‏از صحبت‌هایی که بین صلاح و کلوپ رد و بدل شده بود رمزگشایی ‏کرد. ‏

از آنچه در تصاویر دیده می‌شود صلاح در اولین جمله خود به کلوپ ‏گفت: "کاری از دستم برنمی‌آید. هیچ کاری". ‏متاسفانه واکنش کلوپ به این جمله صلاح را نمی‌بینیم، چرا که ‏دوربین لب‌های او را نشان نمی‌دهد. اما صلاح در واکنش به حرف‌های ‏کلوپ گفت: "حتما، حتما کارت قرمز می‌گیرم. بعد از هفت سال. بعد ‏از هفت سال خدمت. هفت سال". ‏

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901441

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ