Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:51:48 GMT

سرقت در خداآفرین 35 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۶۱۰۵

سرقت در خداآفرین 35 درصد افزایش یافت

تبریز-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان خداآفرین با بیان اینکه سرقت های جزئی و خرد بیشترین آمار وقوع در این شهرستان را دارد، گفت: پارسال مجموع سرقت ها در این شهرستان 35 درصد افزایش داشت.

سرهنگ ابراهیم مکارمی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون پیشگیری از وقوع سرقت خداآفرین، افزود: در همین مدت میزان افزایش کشف نسبت به وقوع سرقت نیز نسبت به سال 96 بیش از 110 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پارسال تعداد 137 فقره سرقت شامل 113فقره در حوزه هنگ مرزی و24 فقره در حوزه انتظامی شهرستان اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در این شهرستان جرایم خشن وجود ندارد و سرقت های جزئی و خرد، سرقت احشام، سرقت تجهیزات و ادوات کشاورزی و کندوی عسل، سرقت از ساختمان های نیمه کاره و تجهیزات پروژه ها به ترتیب اولویت های وقوع سرقت در این شهرستان است.
مکارمی با اعلام اینکه در یک ماهه اول امسال کاهش سرقت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در این شهرستان اتفاق افتاده است، گفت: 90 درصد سرقت های شهرستان توسط افراد معتاد به موادمخدر اتفاق می افتد.
وی تشکیل گشت های تلفیقی توسط ادارات خدمات رسان، برگزاری کلاس های آموزشی توسط جهاد کشاورزی به روستاییان، نصب دوربین های مداربسته در ورودی و خروجی شهرستان، گماردن نگهبان و تمهیدات حفاظتی برای ساختمان های نیمه کاره و پروژه ها و مدارس و ادارات در ایام تعطیل را در پیشگیری از سرقت موثر دانست.
به گزارش ایرنا، شهرستان خداآفرین با مساحت 1525کیلومتر و جمعیت 35 هزار نفری در شمال شرق مرکز آذربایجان شرقی دارد.
/3038/ 7468/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سرقت خدا آفرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند

سردار حمید هداوند گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، ۲ نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده، به محل اختفاء آن ها اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است