Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، سناتور «تاد یانگ» روز گذشته (شنبه) از مقامات کمیته روابط خارجی مجلس سنا خواست جلسه‌ای با مقامات دولت دونالد ترامپ برگزار کرده و درباره مداخله نظامی این کشور در ونزوئلا گفتگو کنند.

یانگ در این خصوص مدعی شد: «رژیم ستمگر مادورو رنجی عظیم بر مردم ونزوئلا تحمیل کرده است و من از ونزوئلایی‌های شجاع که به دنبال آزادی خود و حقوق‌بشر هستند قدردانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نگران گزارش‌های مداخله احتمالی نظامی آمریکا در ونزوئلا هستم».

این سناتور جمهوری‌خواه در ادامه افزود: «من از رئیس و عضو کمیته روابط خارجی سنا خواستم نشست فوری در هفته آینده با مقامات اصلی دولت برگزار کنند تا برنامه آن‌ها در مورد ونزوئلا بررسی شود و اگر طرح‌هایی برای استقرار نیرو‌های نظامی آمریکا در این کشور دارند در خصوص آن توضیحاتی بدهند».

شایان ذکر است، درگیری‌ها در ونزوئلا این روز‌ها وارد مرحله جدیدی شده است. خوان گوایدو، سرکرده مخالفان دولت مادورو و کسی که کاخ‌سفید او را رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌خواند، از نیرو‌های نظامی این کشور خواسته است نیکلاس مادورو را به کناره‌گیری از قدرت وادار کنند. با این حال گوایدو در میان رهبران بلندپایه نظامی این کشور طرفدارانی ندارد و کودتایی که هفته گذشته طراحی کرده بود با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا از سوی یک قاضی فدرال به پرداخت ۹هزار دلار به خاطر توهین به دادگاه جریمه شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، قاضی ناظر بر محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را به دلیل اهانت به دادگاه به پرداخت ۹هزار دلار جریمه کرد و گفت در صورت ادامه این رفتار ممکن است حکم زندان برای ترامپ صادر شود.

قاضی ژان مرچان در یک دستور نوشتاری تصریح کرد: این جریمه ممکن است برای بازدارندگی ترامپ کافی نباشد ولی او صلاحیت اعمال مجازات بالاتر را ندارد.

مرچان نوشت: بدینوسیله به متهم اخطار می‌شود که دادگاه، تخلفات عمدی از دستورات اعلام شده را تحمل نخواهد کرد و در صورت لزوم مجازات حبس را در نظر خواهد گرفت.

این قاضی فدرال برای جلوگیری از انتقاد ترامپ از شاهدان و سایر افراد دخیل در این پرونده، این حکم را اعلام کرد.

از سوی دیگر قاضی ناظر بر محاکمه ترامپ، وی را برای هر یک ۹ بیانیه‌ برخطش علیه قوانین دادگاه هزار دلار جریمه کرد.

قاضی همچنین به ترامپ دستور داد تا این بیانیه‌ها را در اولین فرصت از حساب شبکه‌های مجازی خود حذف کند.

هنگامی که خبرنگاران از ترامپ خواستند در مورد جریمه اظهارنظر کند، ترامپ پاسخی نداد.

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد