Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره جهانی فیلم قونیه در مراسمی که در مرکز فرهنگی مولانا در قونیه برگزار شد تندیس «بهترین کارگردان» این جشنواره را به مجید مجیدی اهدا کرد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در دومین جشنواره جهانی فیلم قونیه دو فیلم از مجید مجیدی کارگردان شاخص سینمای ایران نمایش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم عبدالستار یارار دبیر جشنواره جهانی قونیه در سخنانی با تقدیر از نقش محید مجیدی در ساخت آثار سینمایی شاخص با پیام‌های انسانی و اخلاقی، سینمای نوین ایران را پیام آور معنویت دانست.

امسال دبیرخانه جشنواره جهانی فیلم قونیه، مجید مجیدی را با فیلم‌های «بید مجنون» و «بچه‌های آسمان» به این رویداد سینمایی دعوت کرده است. فیلم‌های «بچه‌های آسمان» و «بید مجنون» با حضور این کارگردان به نمایش درآمد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

در مدت حضور مجیدی در قونیه چند نشست دانشگاهی و رسانه‌ای نیز برگزار می‌شود.

مجید مجیدی را با فیلم "بچه‌های آسمان" می‌شناسند. او به خاطر این فیلم تحسین‌برانگیز به عنوان نخستین کارگردان ایرانی در فهرست پنج فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار 1998 قرار گرفت.

مجید مجیدی تنها کارگردان ایرانی است که امسال جایزه ویژه جشنواره جهانی فیلم قونیه را دریافت کرد.

این جایزه برای قدردانی از کارگردان‌هایی است که به ریشه‌ها و باورهایی معنوی و دینی خود وفادار مانده‌اند.

جشنواره فیلم قونیه در روزهای یازدهم تا شانزدهم اردیبهشت، به مناسبت ورود خانواده مولانا به شهر قونیه، برگزار می‌شود. در جشنواره جهانی عرفانی فیلم قونیه فیلم‌هایی که درون مایه معنوی و عرفانی دارند، پذیرفته می‌شوند. کارگردانان برجسته‌ای از ترکیه، فیلم‌ها و کارگردان‌هایی را برمی‌گزینند.

انتهای پیام/

R1356/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجید مجیدی سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجید مجیدی سینما مجید مجیدی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم